Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی مراکش شرط حضور نورالدین امرابط در این تیم را در جدایی از فوتبال عربستان و اروپایی شدن او اعلام کرد

به گزارش طرفداری، سرمربی سابق تیم ملی ژاپن که این روزها روی نیمکت مراکش می نشیند در اقدامی عجیب شرط حضور در تیم ملی را برای یکی از ستاره های تیمش، حضور در باشگاه های اروپایی اعلام کرد.

وحید خلیلهوژیچ که از مربیان مطرح دنیای فوتبال به حساب می آید پیش از اعلام لیست بازیکنان برای حضور در اردوی تیم ملی به یکی از آنها حمله کرد و در این باره گفت اگر امرابط نخواهد به فوتبال اروپا برود رنگ تیم ملی را هم نخواهد دید!

این اولتیماتوم در حالی اتفاق می افتد که ستاره مراکشی النصری ها در پایان فصل لیگ حرفه ای عربستان، قرارداد خود را پایان یافته می بیند و به همین دلیل می تواند بدون دغدغه به هر تیمی فکر کند و یکی از دلایلی که باعث شد تا سرمربی مراکش توصیه ای مبنی بر ورود امرابط به اروپا کند به موضوع پایان یافتن قرارداد اوست که شرایط برای انتقال این بازیکن به تیم دیگر هموار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این باره باید این نکته را هم اضافه کرد که النصری ها نیز به دنبال این هستند تا رضایت نورالدین امرابط را برای تمدید قرار داد به دست بیاورند که با توجه به شرایط فعلی بعید به نظر می رسد او تمایلی به این کار داشته باشد.

النصر عربستان در بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف تیم تراکتور ایران خواهد بود. این بازی در حالی برگزار خواهد شد که حمدالله عبدالرزاق به دلیل محرومیت نمی تواند در ترکیب النصر باشد و اگر امرابط نیز به حرف سرمربی تیم ملی کشورش عمل کند، دومین ستاره زرد پوشان نیز در دیدار با تراکتور حضور نخواهند داشت و طبیعتا نماینده ایران با خیالی راحت تر از قبل می تواند به مصاف این تیم برود.  

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن مهدی حاج محمد: قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است؛ اواخر دهه 40 رایکوف فوتبال ایران را بیدار کرد وریا غفوری: منتقدین من شبیه ربات هستند نه آدم! / از لحاظ امکانات خیلی عقب هستیم رقم قرارداد سرمربی جدید الهلال؛ 13 میلیارد تومان برای 2 ماه! رییس سابق بنفیکا: از بازی‌ های بعدی پیراهن پورتو را تن داور کنید! 11 برد، 1 تساوی و بدون باخت؛ منچسترسیتی با اقتدار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!

والتر دومینگز ۲۴ ساله از سطوح پایین‌تر فوتبال اروگوئه توسط مارچلو بیلسا فراخوانده شد

طرفداری | تیم ملی اروگوئه که خود را برای شرکت در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ آماده می‌کند، روز ۲۴ خرداد (۱ ژوئن) در دیداری دوستانه به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. 

به گزارش گل، مارچلو بیلسا سرمربی نام‌آشنای اروگوئه، در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، یک مهاجم آماتور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. این بازیکن که والتر دومینگز نام دارد، ۲۴ ساله‌است و در سطوح پایین‌تر لیگ اروگوئه‌ برای تیم یوونتود سوریانو بازی می‌کند. رسانه‌های محلی مدعی شدند که دومینگز در فصل جاری، ۵۷ گل برای تیمش به ثمر رسانده‌است. 

دومینگز پس از دعوت‌شدن به تیم ملی اروگوئه، در مصاحبه‌ای گفت:

از فدراسیون اروگوئه با من تماس گرفتند و گفتند که به تیم ملی دعوت شده‌ام! بسیار از این بابت خوشحالم. چند گل به ثمر رسانده‌ام؟ نمی‌دانم! سعی می‌کردم در تمام بازی‌های تیمم موثر باشم و تعداد گل‌های خودم را نمی شمردم.

والتر دومینگز مهاجم تیم ملی اروگوئه

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر