Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از ناکامی شاگردانش در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا به برتری حریف انگلیسی در مجموع دو بازی اذعان داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از باخت 2 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که حذف این تیم با قبول شکست 4 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت را در پی داشت، گفت: ما همان بازی که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را بسیار خوب آغازکردیم و موقعیت‌‌هایی را هم در همان ابتدای کار به وجود آوردیم. در ابتدای بازی ما بر توپ و میدان مسلط بودیم که این کار آسانی نیست. تیم‌‌های زیادی نیستند که بتوانند سیتی را تحت سلطه خود درآورند.

پوچتینو که تنها 5 ماه از ورودش به کادر فنی PSG‌ به عنوان جانشین توماس توخل می‌گذرد، افزود: گاهی اوقات در فوتبال شما در برخی از مقاطع بازی هم به درصدی از چاشنی شانس نیاز دارید. در نهایت باید گفت که بازیکنان سیتی بهتر قدر موقعیت‌های‌شان را دانستند. آنها گل نخست‌شان را با یک پاس بلند و در حالی که ما پرس را از خط حمله‌مان آغاز کرده بودیم به ثمر رساندند. من باید به منچسترسیتی بابت صعودش به فینال تبریک بگویم چون آنها فصلی فوق‌العاده داشته‌اند. بعد از شش یا هفت فصل کار در سیتی، پپ دارد خوب نتیجه می‌گیرد. البته ما هم به بازیکنان‌‌ و تیم‌مان افتخار می‌کنیم.

سرمربی آرژانتینی پاریسی‌ها ادامه داد: در مجموع 180 دقیقه دو بازی رفت و برگشت، ما 40 تا 45 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. (PSG در هر دو بازی با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره شد). بنابراین این یک امتیاز بزرگ برای حریف بود. فوتبال همین است. با این حال ما تا جایی که می‌شد جنگیدیم و همیشه برای بازگشت به بازی تلاش می‌کردیم. نه امشب، نه شب بازی رفت در پاریس، هیچ کدام شب ما نبود. نبود امباپه (به دلیل مصدومیت) نمی‌تواند بهانه خوبی برای توجیه این شکست باشد. ما یک تیم هستیم اما خب آماده نشدن او برای این بازی و کمک به تیم هم یک بدشانسی دیگر برای ما بود. با این وجود همانطور که گفتم قصد ندارم از این موضوع به عنوان یک بهانه استفاده کنم و نمی‌توانیم هم نبود او را بهانه کنیم چون تیم‌‌مان خوب بازی کرد.

لیگ قهرمانان اروپا| طلسم‌شکنی منچسترسیتی با صعود مقتدرانه به فینال/ PSG باز هم در حسرت قهرمانی ماند

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مائوریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است

امیرحسین اعظمی

لیگ برتر ایران به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و در فاصله ۶هفته مانده به پایان این مسابقات، ۲تیم استقلال و پرسپولیس رقابتی نزدیک برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی دارند. خداداد عزیزی، بازیکن و مربی سابق تیم ملی تأکید می‌کند که هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی دارند و تیمی قهرمان خواهد شد که در این هفته‌های حساس گاف ندهد. عزیزی در گفت‌وگو با همشهری به سؤالات پاسخ می‌دهد.

رقابت میلی‌متری پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی لیگ را چطور می‌بینید؟

تنها جذابیت لیگ ایران همین رقابت نزدیک ۲تیم پرسپولیس و استقلال است. من غیر از این چیز خاصی در لیگ نمی‌بینم.

یعنی کیفیت فنی لیگ ایران خوب نیست؟

آقای گل فعلی لیگ برتر چند گل زده است؟ اگر اشتباه نکنم ۱۴گل. بازی‌های لیگ پرگل نیست و اگر هم تیمی برنده می‌شود با حداقل اختلاف است. خیلی از تیم‌ها زور بردن و حمله‌کردن را ندارند و پرسپولیس، استقلال و سپاهان تنها قطب‌های فوتبال هستند. تراکتور هم هر از ‌گاهی عرض‌اندام می‌کند ولی لیگ ما کیفیت فنی بالایی ندارد. تیم‌ها هم اکثرا دولتی هستند و در هزینه‌کردن مشکل دارند و فقط ۳، ۴تیم خصوصی در لیگ داریم. تیم‌های خصوصی هم به‌نوعی دولتی هستند یا همان «خصولتی». الان می‌گویند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده‌اند ولی این بخش‌ها هم دولتی هستند. آیا پتروشیمی خلیج‌فارس یا بانک‌ها دولتی نیستند؟ ما سال‌هاست که با این کارها AFC را فریب می‌دهیم ولی امیدوارم بالاخره فوتبال ایران شرایط مطلوبی پیدا کند.

شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟

هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتیجه هم می‌گیرند. پیش‌بینی خیلی سخت است و باید دید کدام تیم در بازی‌های آینده کمترین اشتباه را خواهد داشت. در این ۶بازی هر تیمی لغزش داشته باشد، کارش سخت خواهد شد.

شانس هر دو تیم را برابر می‌دانید؟

استقلال یک امتیاز بیشتر دارد و به‌نوعی دست بالا را دارد. همین یک امتیاز شانس آنها را کمی بیشتر می‌کند چون سرنوشت قهرمانی دست استقلال است ولی پرسپولیس هم تیم خوبی است و منتظر این است که استقلال امتیاز از دست بدهد.

برخی از سبک بازی استقلال انتقاد می‌کنند، نظر شما چیست؟

هیچ جای دنیا نمی‌بینید که این صحبت‌ها مطرح شود ولی بعضی‌ها به تلویزیون می‌آیند و از اصطلاحات خارجی استفاده می‌کنند که واقعا خنده‌دار است. وقتی تیمی نتیجه بگیرد حرفی باقی نمی‌ماند، استقلال هم نتیجه گرفته و این از هر چیزی مهم‌تر است.

از نظر شما شیوه بازی پرسپولیس بهتر است یا استقلال؟
پرسپولیس بهتر بازی می‌کند. آنها بعد از انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید، فوتبالی تهاجمی ‌به نمایش می‌گذارند.

چرا سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند؟
نمی‌دانم چه باید بگویم. آنها امسال و پارسال تیم خوبی داشتند ولی نمی‌دانم چرا قهرمان نشدند.

کد خبر 847414 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت