Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:26:22 GMT

از سفر به کرمانشاه خودداری کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۱۱۲۲

از سفر به کرمانشاه خودداری کنید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تعطیلات پیش روی عید فطر، از همه افراد خواست با توجه به شرایط شکننده کرونا در استان، از سفر به کرمانشاه در تعطیلات پیش رو خودداری کنند.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، حسین خوش اقبال در جلسه امروز (15 اردیبهشت) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان با اشاره به وضعیت شکننده کرونا در استان گفت: این احتمال هست که هر آن با اوج گیری دوباره بیماری مواجه شویم، بنابراین همه باید هوشیار بوده و پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تعطیلات پیش روی عید فطر اشاره کرد وافزود: در این تعطیلات برخی افراد اقدام به سفر رفتن می کنند که در شرایط فعلی کرونا می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

خوش اقبال گفت: سفر رفتن در این شرایط می تواند موجب اوج گیری دوباره کرونا شود، در همین راستا باید اقدامات لازم برای پیشگیری از این سفرها صورت گیرد.

وی افزود: در همین زمینه همه باید پای کار آمده  و رسانه ها و بویژه صدا و سیما در این زمینه حساسیت‌زایی کرده و درخصوص خطرات این سفرها هشدار دهند.

خوش اقبال گفت: از هم اکنون نیز اعلام می کنیم کرمانشاه آماده پذیرش هیچ مسافری در تعطیلات عید فطر را ندارد و از تمام افرادی که قصد سفر به این استان را دارند می خواهیم به کرمانشاه نیایند.

مسعود بهرام نژاد سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان نیز در این جلسه با اشاره به تعطیلات پیش روی عید فطر گفت: اگر در این زمینه غفلتی صورت گیرد و مردم به مسافرت بروند، دوباره گرفتار می شویم.

وی افزود: از هم اکنون باید پیگیر مجوزهایی باشیم که سفر به استان را ممنوع اعلام کند و از طرفی هم باید رسانه ها پای کار آمده و هشدارهای لازم را به مردم بدهند.

بهرام نژاد با اشاره به شلوغی خیابان ها در ساعات بعدازظهر، از خودروهای آتشنشانی که کار هشداردهی و اعلام خطر کرونا را برعهده دارند خواست تا در ساعات اوج شلوغی تردد کرده وهشدارهای لازم را به مردم بدهند.

این مسئول گفت: وضعیت کرونا به شدت وابسته به رفتار مردم است و اگر مردم باز بی توجه شوند دوباره گرفتار می شویم. خطرات کرونا باید مرتبا برای مردم تکرار شود.

وی به مدیریت خوب استان در بحث کنترل کرونا در موج چهارم اشاره کرد و افزود: پیک این موج را پشت سرگذاشتیم. خوشبختانه وضعیت ما در شرایط پیک هم نسبت به بسیاری استان ها مناسب تر بود و همین امر باعث شده جزو استان های اول کشور در بحث مدیریت کرونا باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 تعطیلات عید فطر وضعیت کرونا سفر ممنوع شرایط کرونا سفر به کرمانشاه سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 تعطیلات پیش عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند