Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن رضایی، مسئول بسیج حقوقدانان سیستان وبلوچستان گفت: با فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان 13 زندانی، از پشت میله‌های زندان آزاد شده و به آغوش خانواده برگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالحسن رضایی در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: امسال به برکت ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور، قدم هایی در راستای حمایت و آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه رمضان ماه مهربانی ها است، افزود: به طور کلی حرکت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمدی که از بذل و محبت مقام معظم رهبری الگو گرفته، حرکتی مثبت و مفید در راستای سالم سازی فضای اجتماعی است و امیدواریم با همکاری و همراهمی خیران و مسوولان شاهد تداوم آن باشیم.

مسئول بسیج حقوقدانان استان اذعان کرد: آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد، عملی پسندیده است که از نظر اجتماعی تاثیر مثبت بسیار زیادی دارد، در همین راستا اولین مرحله آزادسازی زندانیان در سال 1400 امروز به صورت کشوری از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 وی ادامه داد: تعداد 13 نفر از زندانیان شهرستان ایرانشهر با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان و کانون بسیج حقوقدانان این شهرستان و با اخذ رضایت از شکات، از بند اسارت رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رضایی گفت: شهروندان و خیران باید از فرصت بندگی در ماه مبارک رمضان بهره برده و با اهدای مبالغ کم و کوچک و نذورات و صدقات خود در این ماه مبارک برای آزادی زندانیان گام بردارند.
 
 انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج حقوقدانان سازی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل هواشناسی استان گفت: میزان بارش استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۲۱.۸ میلی متر بوده که ۴۹.۴ درصد بیشتر از میانگین بلند مدت این دوره است.

حیدری افزود: همچنین میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان ۱۰۰.۷ میلی متر است که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است.
وی درباره بارش‌های مونسون افزود: احتمال بارش‌های خوب تابستانه مونسونی در جنوب شرق کشور و استان پیش بینی شده است.
حیدری ادامه داد: استان ۲۰ سال درگیر خشکسالی است و این بارش‌ها می‌توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش می‌دهد، همچنین با توجه به ادامه دار بودن روند خشکسالی در استان در مدت زمان ده ساله ۹۹.۳ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.
وی در ادامه افزود: میانگین دمای استان تا خرداد ماه ۰.۵ تا یک درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه خرداد تا شهریور در نیمه شمالی استان یک تا دو درجه بیشتر از نرمال و در نیمه جنوبی ۰.۵ درجه بیشتر از نرمال پیش بینی شده است.
وی درباره میانگین دمای استان گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون، ۱۹.۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و از افزایش ۱.۳ درجه‌ای دمای استان نسبت به دوره بلند مدت مشابه خبر داد.

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند