Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:03:56 GMT

حضور سه هنرمند پیشکسوت در یک گالری

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۱۴۸۷

حضور سه هنرمند پیشکسوت در یک گالری

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، گالری آرتیبیشن در جدیدترین نمایشگاه خود نگاهی به آثار سه هنرمند دارد. این نمایشگاه به کارهای محمدعلی ترقی‌جاه، ناصر اویسی و صادق تبریزی پرداخته است و نمایشی خیالی از آثار پر احساس و آرام این سه تن خواهد داشت. عوامل دوگانه از هنر ایران از یک سو، و به کار رفتن تکنیک غربی از سوی دیگر، دائماً در هنر این سه تن هر چند متفاوت اما با رفتاری احساساتی و برداشتی نوستالژیک به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوژه‌های شرقی چون زن و مرد دلباخته، مادیان و ماکیان ساکن و در حال حرکت در هنر آن‌ها مشهود است و گاه سوژه‌ها و موضوعات به هم نزدیک می‌نمایند. ترقی‌جاه، تبریزی و اویسی جزو هنرمندان نوپردازی هستند که از گنجینۀ هنر قدیم هر یک به سبک و سیاق خود بهره برده‌اند و در تعالی هنر ایران به جان کوشیده‌اند.

این نمایشگاه از روز جمعه هفدهم اردیبهشت در گالری آرتیبیشن افتتاح خواهد شد و تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

بازدید از نمایشگاه با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود و علاقمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینۀ ارشاد، نرسیده‌به همت، گل‌نبی (غرب)، میدان احمدی‌روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ مراجعه کنند.

همچنین نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می‌برند، به صورت آنلاین و همزمان با آغاز نمایشگاه در نشانی Artibition.Net دایر خواهد شد.

برچسب‌ها هنرهای تجسمی گالری گردی نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی گالری گردی نقاشی هنرهای تجسمی گالری گردی نقاشی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه سالروز شهادت فیلسوف بزرگ، علامه مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در منزل سید جعفر شهاب زاده از پیشکسوتان فرهنگی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، استاندار قزوین از سال‌ها خدمت صادقانه و کوشش خالصانه این دبیر و مدیر آموزشی استان تجلیل کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت