Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:02:57 GMT

تزریق واکسن کرونا به ۵۲۰ نفر از والدین و همسران شهدا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۱۷۴۴

تزریق واکسن کرونا به ۵۲۰ نفر از والدین و همسران شهدا آغاز شد

علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  طبق هماهنگی با علوم پزشکی استان، تزریق واکسن کرونا برای جامعه هدف ایثارگری شهرستان زنجان در سالن ورزشی پیام مخابرات زنجان و در شهرستان‌ها در مراکز مشخص شده انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واکسینه کردن همسران و والدین بالای ۸۰ سال شهدا از دیروز ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز شده، تصریح کرد: تزریق واکسن کرونا با هدف پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس و با رضایت افراد مشمول اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه از اجرای طرح واکسیناسیون داخل خودرو جامعه ایثارگری خبر داد و گفت: در این طرح افرادی که توانایی حرکتی ندارند، می‌توانند در داخل خودرو واکسن خود را دریافت کنند.

وی افزود: واکسیناسیون داخل خودرویی روزانه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ انجام می‌شود، که دیروز ۲۰ نفر از والدین و همسران مشمول، از این طرح بهره‌مند شدند.

حیدری خاطرنشان کرد: تاکنون، جانبازان معزز 50 درصد به بالا، جانبازان نخاعی، دو چشم نابینا، شیمیایی شدید، دو پا قطع و والدین دو شهیدی در مقابل این ویروس واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به جامعه هدف، برای دریافت واکسن کرونا، از طریق پیام‌کوتاه انجام می‌شود، تصریح کرد: افراد مشمول دوز دوم واکسن کرونا را بسته به نوع واکسن تزریقی یک ماه و یا سه ماه بعد دریافت می‌کنند.

گفتنی است، طبق آمار در این مرحله از تزریق واکسن در استان زنجان ۵۲۰ نفر از والدین و همسران بالای ۸۰ سال شهیدان والامقام در مقابل ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: والدین واکسن استان زنجان زنجان علی رضا حیدری واکسیناسیون والدین شهدا واکسن کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۴ پرونده مسکن برای مشمولین قانون جوانی جمعیت در شهرهای ماکو و بازرگان تشکیل شده است، گفت: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و در مرحله اول نیز به تعداد ۱۲۴ خانوار زمین واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نادر کاظمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد خانواده و جوانی جمعیت شهرستان ماکو با بیان اینکه باید تمام مسئولان برای تشویق مردم به سوی جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش کنند، اظهار کرد: برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک عزم ملی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۴ پرونده مسکن برای مشمولان قانون جوانی جمعیت در شهرهای ماکو و بازرگان تشکیل شده است، افزود: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و در مرحله اول نیز به تعداد ۱۲۴ خانوار زمین واگذار خواهد شد و برای مابقی متقاضیان نیز بعد از تأمین زمین واگذاری انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان ماکو گفت: تعداد ۴۱ پرونده مسکن برای جوانی جمعیت در روستاهای شهرستان ماکو تشکیل شده است.

کاظمی تصریح کرد: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و به تعداد ۱۱ خانوار نیز تا پایان ماه جاری زمین واگذار خواهد شد و برای مابقی متقاضیان نیز بعد از تأمین زمین واگذاری انجام خواهد شد.

کد خبر 751272

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند