Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@05:31:12 GMT

واکنش سولسشر به لغو بازی منچستریونایتد - لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۲۱۳

واکنش سولسشر به لغو بازی منچستریونایتد - لیورپول

بعد از گذشت چند روز اوله گنار سولسشر، به لغو مسابقه یکشنبه شب منچستریونایتد و لیورپول واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" در حالی که قرار بود منچستریونایتد یکشنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول باشد به دلیل شورش جنجالی هواداران یونایتد علیه مالکان آمریکایی باشگاه یا همان گلیزرها مسابقه دو تیم لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اوله گنار سولسشر پیش از تقابل فردای تیمش مقابل رم در نیمه نهایی لیگ اروپا با وجود تاکید بر اینکه هواداران حق اعتراض دارند، چنین خشونت هایی که موجب زخمی شدن یک افسر پلیس شده را هم محکوم کرده است.

 

اوله گنار سولسشر گفت: "روز سختی برای ما بود. ما می خواستیم برای هواداران بازی کنیم و لیورپول را شکست دهیم.  وظیفه ما این است که بر روی گرفتن نتایج خوب تمرکز داشته باشیم. همانطور که قبل از بازی گفتم، ما باید گوش دهیم. باید صدای طرفداران را بشنویم. اعتراض حق همه است اما باید به روشی مسالمت آمیز و متمدنانه باشد.

 

متاسفانه وقتی که شما کاری انجام می‌دهید که منجر به زخمی شدن یک افسر پلیس می شود، در واقع از هدف اصلی خود دور شده اید."

 

 

 

 

سولسشر درباره این که مالکان باشگاه یا همان گلیزرها باید چه کاری انجام دهند گفت: " من با مالکان باشگاه صحبت کردم. آنها ارتباط با افرادی به جز من و هواداران را آغاز کرده‌اند. موقعیت سختی برای من به حساب می‌آید. من باید روی فوتبال تمرکز کنم اما در عین حال همیشه رابطه خوبی با آنها داشته ام و به حرف من گوش می دهند. همانگونه که هواداران نیز حرف من را قبول دارند. من مطمئن هستم که ارتباط بهتری در راه خواهد بود."

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

کاپیتان شیاطین سرخ اعتراف کرد که هیچ تضمینی برای ماندنش در این تیم برای فصل آینده وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ برونو فرناندز با اظهارنظری غیرمنتظره که اشاره‌ای غیرمستقیم به احتمال خروجش از اولدترافورد داشت، هواداران منچستریونایتد را غافلگیر کرد.

فرناندز 29 ساله بدون شک یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در 5 فصل حضورش در این تیم و موفق‌ترین خرید قرمزهای منچستر از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال 2013 بوده است. با این وجود در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیراجرایی جدید باشگاه جیم رتکلیف، آماده فروش تمام بازیکنان منچستریونایتد به استثنای سه بازیکن است که فرناندز در میان آنها جایی ندارد. گویا این خبر به مذاق ستاره پرتغالی خوش نیامده است.

هافبک پیشین اسپورتینگ لیسبون در گفت‌و‌گویی با شبکه DAZN به نوعی فاش کرد که دیگر دل و قلبش با شیاطین سرخ نیست و ممکن است پس از یورو 2024 از این تیم جدا شود. او اظهار داشت: مسلماً ماندن یا نماندنم دیگر به من بستگی ندارد، دارد؟ یک بازیکن همیشه باید خودش بخواهد که در یک تیم باشد اما در عین حال باشگاه هم باید او را بخواهد. در حال حاضر من احساس می‌کنم که این خواستن دوطرفه است.

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ 3 بازیکن فروشی نیستند

فرناندز افزود: زیاد به آینده فکر نمی‌کنم، حداقل فعلاً  که فصلی مطلوب را چه از نظر فردی، چه از نظر تیمی سپری نکرده‌ام. راستش را بگویم، اگر مجبور شوم به ادامه ندادن به بازی در لیگ برتر فکر کنم، این اتفاق تا بعد از یورو رخ نخواهد داد؛ چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکز مرا از فینال جام حذفی و یورو بردارد و این‌ها مهمترین اهداف من در حال حاضر هستند.

فرناندز ماه ژانویه سال 2020 با قراردادی که رقم نهایی آن به 68 میلیون پوند رسید به من‌یونایتد پیوست و دو سال دیگر از قراردادش با این تیم باقیست، ضمن اینکه باشگاه این اختیار را دارد که قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند. با این حال از زمان سپرده شدن امور فوتبالی باشگاه به جیم رتکلیف برنامه‌های مربوط به نقل و انتقالات دستخوش تغییر و تحولاتی شده است. فرناندز در فصل جاری 45 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده که در آنها 15 گل زده و 11 پاس گل داده است. او یکی از بازیکنان بسیار محبوب نزد هواداران منچستریونایتد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال