Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@02:58:24 GMT

آمار کرونا یزد ۱۵ اردیبهشت؛ ۶ فوتی و ۱۶۸ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۲۹۶

آمار کرونا یزد ۱۵ اردیبهشت؛ ۶ فوتی و ۱۶۸ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در ۲۴ ساعته گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند و طی این بازه زمانی در استان یزد شش مورد فوتی ثبت شده است.

ابراهیم سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در استان یزد شش مورد فوتی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با توضیح در خصوص بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، تصریح کرد: در حال حاضر ۴۸۷ بیمار مشکوک به کرونا در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد ۱۰۲ نفر به دلیل شرایط حاد بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی با توضیح اینکه افراد باید برای قطع زنجیره انتقال ویروس از حضور در تجمعات خودداری کرده و باید در منزل بمانند، تصریح کرد: کارشناسان بهداشتی از طریق سامانه ۱۱۱ آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شهروندان و چگونگی درمان بیماری کووید ۱۹ هستند و افراد باید استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

کد خبر 491470

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یزد کرونا در یزد آمار ابتلا به کرونا در یزد وضعیت کرونا در یزد ابتلا به کرونا در یزد آمار ابتلا به کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آمار فوتي آمار ابتلا به کووید ۱۹ آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ پاندمی کووید 19 مبتلا به کووید ۱۹ مبتلایان به کووید ۱۹ تشخیص کووید ۱۹ شیوع کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی

 بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود تا ۱۶ اردیبهشت ماه به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

در حال حاضر میزان پرشدگی سد زاینده رود ۳۲ درصد اعلام شده است.

براساس آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره کنونی سد زاینده‌رود نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین بنا بر آمار سازمان هواشناسی میانگین بارش‌ها در کوهرنگ سرشاخه اصلی حوضه آبریز زاینده‌رود از ابتدای سال آبی (یکم مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، یک‌هزار و ۸۲ میلیمتر اعلام شده و ارتفاع برفی گزارش نشده است.

سد زاینده‌رود به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سد‌های مرکز کشور و تأمین‌کننده آب شرب، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد، این سد قوسی شکل در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند