Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@14:59:34 GMT

دولتمردان نظام به کمک فدراسیون فوتبال بیایند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۳۲۳

دولتمردان نظام به کمک فدراسیون فوتبال بیایند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید همه اهالی صاحب نظر، صاحب قلم و حتی به نظرم دولتمردان نظام هم در این برهه حساس به کمک فدراسیون فوتبال بیایند.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان درخصوص واگذاری ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به شستا، اظهار داشت: این اتفاق شوک بزرگی را برای اهالی فدراسیون فوتبال به وجود آورد چرا که در آستانه بازی‌های مهم تیم ملی فوتبال کشورمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه فضای خیلی سنگینی برای همه ایجاد شد. بی شک با این اتفاق خستگی به تن همه ما باقی ماند و ابتکار عمل و آرامش را در این مقطع از فدراسیون فوتبال گرفت. آن هم زمانی که فدراسیون فوتبال حساس ترین بازی‌ها را در پیش دارد و تمام هم و غم خود را برای این رقابت‌ها گذاشته است.

وی با اشاره به پرونده ویلموتس و اتفاقاتی که پس از آن برای فدراسیون فوتبال رخ داد، گفت: متاسفانه شاهد مشکلاتی بزرگی در این مقطع بودیم و به نظرم در حال حاضر زمان خوبی برای این توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال نبود. این اتفاقی که از فدراسیون فوتبال گذشته به ما ارث رسیده است. هیچ ارتباطی به فدراسیون جدید ندارد و میراث بدی در پرونده ویلموتس گذاشتند. مطمئنا تاوان سختی را هم جامعه بزرگ فوتبال بخاطر این موضوع خواهد داد.

سرپرست کمیته داوران تصریح کرد: واقعا افسوس می‌خوریم و اینطور به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال برای یک کشور دیگر است. در آستانه بازی‌های مهم تیم ملی هستیم و به نظرم این یک خودزنی به تمام معنا است. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود در این راه گذاشته است که تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی صعود کند. همه می‌دانیم که فوتبال یک بازی ساده و شیرین است ولی همه به این نکته واقفیم که صعود به جام جهانی آرزوی تک تک مردم سرزمین مان است. پس نه شستا و نه هیچ اداره دیگری نمی‌تواند این حلاوت و شیرینی را از ملت ایران بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون  گفت: اگر می‌خواهیم آرامش و صلابت به فوتبال برگرددد، باید همه اهالی صاحب نظر، صاحب قلم و حتی به نظرم دولتمردان نظام هم در این برهه حساس به کمک فدراسیون فوتبال بیایند و در کنار یکدیگر با مجری‌گری شهاب الدین عزیزی خادم و اعضای هیات رئیسه این مشکل را از سر راه برداریم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف خداداد افشاریان تیم ملی فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند

ایسنا/لرستان دبیر خانه کارگر لرستان گفت: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌عنوان سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

محمدحسن موسیوند امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران بیش از نیمی از جمعیت کشورند و همواره در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم، امنیت و سلامت و مهمتر از همه، ایثار در چرخه تولید و توسعه اقتصاد کشور در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌اند که تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید مصداق بارز آن است.

وی بیان کرد: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌عنوان سربازان بی ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

موسیوند ادامه داد: کارگران باید قدر خود را بدانند، کارگران نجیب لرستان با وجود مشکلات شدید اقتصادی در پایبندی به نظام و ولایت استوار و ثابت قدم هستند. بنابراین از دولت انقلابی و حامی محرومان انتظار می‌رود، جوانان، بخصوص کارگران و بازنشستگان این خطه را مورد توجه ویژه قرار دهند.

دبیر خانه کارگر لرستان گفت: اگر کارفرمایی نباشد کارگری نیست و اگر کارگری نباشد کارفرمایی وجود نخواهد داشت و هر دو در کنار یکدیگر در توسعه اقتصاد و اشتغال نقش دارند. جا دارد دولتمردان از این قشر حمایت ویژه داشته باشند. از دولتمردان استدعا داریم واقع‌بینانه‌تر به کارگران و بازنشستگان بنگرند و در زمینه معیشت و زندگی کارگران کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز مراکز تولیدی ما به دلایل مختلف حال خوبی ندارند و به حمایت‌های جهادی شما نیاز دارند که به تعطیلی کشیده نشوند، بیان کرد: معیشت، امنیت شغلی، مسکن و حذف قراردادهای موقت اجرای طرح همسان‌سازی و جلوگیری از افزایش سن بازنشستگی و ... باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک