Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:56:16 GMT

حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراموش شدنی نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۸۰۶

حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراموش شدنی نیست

حجت الاسلام احمدرضا احمدی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران گلستان بیان کرد: امسال مردم کشورمان با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و اجرای برنامه‌های متنوع، ضمن نمایش وحدت و همبستگی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تنفر خود را از رژیم غاصب اسرائیل به دنیا نیز اعلان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تجلیل از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، گفت: امام راحل در همان روزهای آغاز پیروزی انقلاب، یکی از مولفه‌های قیامش را حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل قرار داد و با این نامگذاری تاریخی، دنیا را به این موضوع مهم حساس کرد.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: با گذشت ۴۲ سال از نامگذاری روز جهانی قدس، هرگز میدان به نفع رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار، خالی نشده و نابودی این رژیم نیز شتاب به خود گرفته است.

وی همچنین فضاسازی شهری به منظور گرامی‌داشت روز جهانی قدس، نصب و برافزاشتن پرچم کشور فلسطین در میدان‌ اصلی شهرهای گلستان به ویژه گرگان، نامگذاری خیابان یا میدانی در هر یک از شهرهای استان به نام قدس یا فلسطین با همکاری شورای شهر و شهرداران، اجرای برنامه دل نوشته برای کودکان مظلوم فلسطین با بهره‌گیری از شبکه شاد دانش آموزی و برپایی نمابشگاه مجازی هنرمندان را از جمله ویژه برنامه‌های پیش بینی شده دستگاه‌های عضو ستاد گرامی‌داشت روز جهانی قدس در گلستان اعلام کرد.

۱۷ اردیبهشت امسال به عنوان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است.

استان گلستان براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۱۹ نفر جمعیت دارد که در ۳۴ نقطه شهری و افزون بر هزار پارچه آبادی سکونت دارند.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان گلستان روز جهانی قدس پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان گلستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان گلستان روز جهانی قدس اخبار کنکور روز جهانی قدس مظلوم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند