Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛  ارسلان زارع روز  چهارشنبه پس از بازدید از ناحیه صنعتی کیشستان و شهرک گلخانه‌ای این منطقه و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر برگزاری جلسات کارگروه در مرکز استان؛ رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه نیمه تمام، بازدیدها و بررسی های میدانی جزو برنامه‌های ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه طی سال گذشته در راستای سیاست راهبردی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال اقدامات خوبی توسط دستگاه‌ها و همت بلند بخش خصوصی و کارآفرینان صورت گرفت، افزود: براساس برنامه، واحدهای با پیشرفت بالای ۶۰ درصد که در نیمه نخست سال شناسایی شده بودند تا پایان سال گذشته به بهره‌برداری رسیدند.

نماینده عالی دولت در گیلان به شناسایی واحدهای تولیدی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد طی سال‌جاری نیز اشاره و اضافه کرد: در بخش صنعت ۱۱ و در بخش کشاورزی ۱۳ واحد بزرگ داریم که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۶۰۰ جوان بومی به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود. 

 زارع ناحیه صنعتی کیشستان صومعه‌سرا را از نواحی مستعد توسعه و افزایش ظرفیت تولید و اشتغال در استان عنوان و تصریح کرد: در شهرک گلخانه‌ای و کشاورزی بازدید شده نیز مشکلاتی بود و مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم با تأمین اعتبار در نیمه نخست امسال ، شاهد رفع تنگناهای زیرساختی به ویژه در شبکه توزیع برق و آب باشیم. 

استاندار گیلان امروز از یک واحد تولید صنایع سلولزی که با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۴۱ هزار تن نئوپان خام در ناحیه صنعتی کیشستان صومعه‌سرا راه‌اندازی شده، بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین پس از برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در ناحیه صنعتی کیشستان صومعه‌سرا، از سه واحد گلخانه واقع در شهرک گلخانه‌ای و کشاورزی این منطقه نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرآیند تولید و مشکلات آنها برای توسعه فعالیت ها قرار گرفت.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از مراکز مهم کشاورزی کشور است.جایگاه استان در زمینه تولید ۲۰ نوع از محصولات کشاورزی نظیر برنج، چای، زیتون، بادام زمینی ، پیله ابریشم ، مرکبات ، آبزیان و مرغ ممتاز است.

برچسب‌ها استانداری گیلان کشاورزی شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان کشاورزی شهرک صنعتی استانداری گیلان کشاورزی شهرک صنعتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : این میزان از سطح یک و نیم هکتار از گلخانه های استان در سال گذشته برداشت شده است. 

شایسته با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان است افزود: گل های رز علاوه بر داخل استان برای فروش به استانهای مشهد و تهران ارسال می شوند. 

وی گفت: ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز سی و هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: ارقام موجود گل رز ، هلندی، زرد، سفید و قرمز است.

در گلخانه های استان ۱۲ نفر فعالیت می کنند. 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد