Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، قیس خزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد که علی رغم تمام تلاش‌های آمریکا و دیگران برای حمایت از اسرائیل، اما محور مقاومت به طور مداوم پیشرفت می‌کند و در تمام جبهه‌ها پیروزی محقق می‌کند.

قیس خزعلی گفت: جمهوری اسلامی ایران به حکمت رهبری و با صبر ملت خود آمریکا را وادار کرد تا به ناکامی سیاست فشار حداکثری دولت پیشین اعتراف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل عصائب اهل الحق افزود: گروه‌های مقاومت فلسطین، اسرائیل را از مقابله به مثل درمانده کرده و این رژیم نمی‌تواند پاسخ موشک‌های آن را که از غزه شلیک می‌شود، بدهد.

وی با اشاره به اینکه تصمیم خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق، تصمیمی حتمی و قطعی است، تأکید کرد: آزادسازی عراق از اشغالگری آمریکا، آزادی قدس را نزدیکتر و حتمی می‌سازد.

خزعلی اضافه کرد: وظیفه و وفاداری ما به خون شهدا، این است که هیچ یک از پایگاه‌های نظامی آمریکا و هیچ جنگجوی خارجی در خاک پاک عراق باقی نماند.

دبیرکل عصائب اهل الحق تأکید کرد: گروه‌های مقاومت اسلامی هم به تعداد کافی نیرو دارند و هم اسلحه لازم برای اخراج نیرو‌های آمریکایی از کشور. عملیاتی که اکنون علیه اشغالگران انجام می‌شود کافی نیست. دولت آمریکا باید بداند که ما قدرت به فرسایش کشیدن آن را داریم و تصمیم ما برای اخراج نیرو‌های آمریکایی یک تصمیم ملی و غیرقابل تجدید نظر است.

وی در ارتباط با سوریه نیز گفت: پروژه‌های بزرگ منطقه‌ای و بین المللی علیه سوریه به شکست انجامید و به زودی این کشور باز می‌گردد تا نقش خود را به شکل قوی تری در حمایت از محور مقاومت و در رأس همه مسئله قدس ایفا کند.

قیس خزعلی با اشاره به اینکه مردم بحرین نیز به پایداری خود ادامه می‌دهند، گفت: تمام اقدامات تروریستی که رژیم آل خلیفه اعمال کرده، اما موفق به ساکت کردن این ملت مؤمن و هوشیار در مقابل آرمان خود نشده است.

دبیرکل عصائب اهل الحق ادامه داد: پرچم مردان خدا در لبنان نیز با رهبری سید مقاومت، سید حسن نصرالله برافراشته خواهد ماند تا اینکه پیروزی بزرگ با آزادسازی قدس شریف که به یاری خدا و همت مردان شجاع مقاومت نزدیک است، حاصل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دبیرکل عصائب اهل الحق روز جهانی قدس اسرائیل نیروهای آمریکایی در عراق قیس خزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد

آفتاب‌‌نیوز :

مقاومت عراق در نخستین بیانیه خود اعلام کرد یک «هدف حیاتی» در بئر السبع واقع در اراضی اشغالی را هدف حمله قرار داده است.

طبق این بیانیه این حمله با موشک کروز صورت گرفته است. مقاومت عراق تأکید کرده تخریب مقر‌های دشمن ادامه خواهد داشت.

همزمان کانال تلگرامی صابرین‌نیوز، نزدیک به گروه‌های مقاومت در عراق نیز به نقل از برخی منابع مدعی شده مقاومت اسلامی عراق مرکز اطلاعاتی «گیلوت» در تل‌آویو را که متعلق به موساد است هدف قرار داده است.

منابع رسمی اظهارنظری درباره این ادعا مطرح نکرده‌اند.

مقاومت عراق پس از آن در دومین بیانیه خود گفت که به یک «هدف حیاتی» در بحرالمیت حمله کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • برای اولین بار؛ حمله به تل‌آویو از خاک عراق + فیلم
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار |‌ ویدئو
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»