Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:30:33 GMT

آخرین جزئیات از اسکوتر ۷۴۵ سی سی هوندا X-ADV

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۹۹۴

آخرین جزئیات از اسکوتر ۷۴۵ سی سی هوندا X-ADV

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هندا ژاپن پس از مدت‌ها تلاش و طراحی، توانست موتور سیکلت برقی یا همان اسکوتر جدید خود را به بازار عرضه کند که بهتر است بدانید این موتور سیکلت توانایی آفرود و طی کردن مسافت طولانی را دارد.

بسیاری از علاقه‌مندانی که علاقه به آفرود با موتور و طی کردن یک مسیر طولانی را دارند، می‌توانند هوندا X-ADV را امتحان کنند که این اسکوتر برای سایر تولیدکنندگان بزرگ موتور سیکلت بی رقیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است بدانید که با افزایش محبوبیت اخیر اسکوتر‌های ماکسی، هوندا X-ADV همچنان تنها اسکوتر متمرکز بر ماجراجویی و ظرفیت بالا در بازار باقی مانده است. شرکت هندا مدل هوندا X-ADV خود را برای عرضه بازار آسیایی امسال به روز کرده است و این اسکوتر قرار است برای اولین بار در مالزی به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید

خودروی جدید Nissan Z Proto راهی خیابان ها شد

هوندا برای این اسکوتر به روزرسانی موتور، شاسی و همچنین ویژگی‌های فنی و طراحی‌های دیگر را در نظر گرفته و در این مدل از یک انجین موتور ۷۴۵ سی سی استفاده شده و این اسکوتر بزرگ با قدرت کافی ۵۷ اسب بخار، با کمال تعجب یک گزینه مناسب برای آقایان است.

آخرین جزئیات از امکانات اسکوتر X-ADV

از نظر فنی، X-ADV جدید به چهار حالت مجهز شده است که از حالت‌های استاندارد، اسپرت، باران و گراول تشکیل شده و یک حالت کاربر قابل تنظیم هم دارد که به شما این امکان را می‌دهد لوازم الکترونیکی پیشرفته اسکوتر را به دلخواه تنظیم کنید.

همچنین راکب موتور سوار از طریق صفحه نمایش ۵ اینچی تمام رنگی TFT این اسکوتر می‌تواند به همه این ویژگی‌ها دسترسی داشته باشد. بهتر است شما کاربران و علاقه‌مندان به موتور سیکلت در نظر داشته باشید که این موتور سیکلت برقی قرار است در مالزی با قیمت ۷۹۹ ۶۷ RM یا معادل ۴۴۶ ۱۶ دلار آمریکا به فروش برسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موتورسیکلت اسکوتر برقی موتور سیکلت هوندا X ADV

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تکنو، گوگل چندین دهه است که تسلط بی‌سابقه‌ای بر صنعت موتورهای جست‌وجو داشته است و بیش از ۹۱درصد از سهم بازار را در سال۲۰۲۴ به‌خود اختصاص داده است. طی سال‌های اخیر موتورهای جست‌وجوی دیگری ازجمله بینگ، داک داک گو و حتی تیک تاک در تلاش برای سرنگونی این سلطنت بودند اما این غول جست‌وجو همچنان یک رهبر باقی مانده است.

اکنون، ChatGPT می‌تواند به‌طور بالقوه موتور جست‌وجویی را معرفی کند که ممکن است کاتالیزور مورد نیاز برای کنار زدن گوگل از تاج و تخت عرصه موتورهای جست‌وجو باشد. به‌گفته کارشناسان، این اپلیکیشن توانایی جست‌وجوی بینگ مایکروسافت را با مدل زبان ChatGPT ترکیب می‌کند تا نتایج جست‌وجوی دقیق‌تری ایجاد کند. با توجه به اینکه مایکروسافت یک سرمایه‌گذار بزرگ در OpenAI است، پیاده‌سازی‌ بینگ به‌نظر یک حرکت تاکتیکی و محتمل از سوی غول فناوری است.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit گواهی‌های SSL را برای یک دامنه جدید به نام «search.chatgpt.com» مشاهده کرد که ایده‌ای کاملاً ثابت برای موتور جست‌وجوی ChatGPT است. اگر URL را تایپ کنید، خطای ۴۰۴ یا سایر پیام‌های هشدار معمولی درباره وب سایتی که وجود ندارد، دریافت نمی‌کنید. بلکه فقط رمز مرموز «یافت نشد» روی صفحه ظاهر می‌شود. همه اینها نشان می‌دهد که جست‌وجوی ChatGPT در راه است.

بیشتر بخوانید:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

اگر در سال‌های اخیر از هر فناوری هوش مصنوعی مولد استفاده کرده باشید، می‌دانید که چقدر این فناوری نوین می‌تواند برای جست‌وجو ارزشمند باشد. پاسخ‌های بسیار پیچیده‌تری به پرس‌وجوهای اساسی ارائه می‌دهد و از نظر نتایجی که ارائه می‌دهد بسیار زبان ساده‌تری دارد. به هرحال واقعیت این است که گوگل در زمینه هوش مصنوعی از OpenAI و مایکروسافت عقب‌مانده است.

کد خبر 849165 برچسب‌ها اینترنت - موتور جستجو شرکت گوگل شرکت مایکروسافت هوش‌ مصنوعی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلمی از یک زوج جوان روی ترک موتور جنجالی شد
  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • تصادف چند موتور سوار در یک چهار راه در مشهد (فیلم)
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)