Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:44:38 GMT

دانشجویان ربوده شده در نیجریه آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۳۱۶۹

دانشجویان ربوده شده در نیجریه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رئیس انجمن اولیای یک کالج جنگلداری در ایالت کادونای نیجریه روز چهارشنبه به این خبرگزاری اعلام کرد که آدم ربایان ۲۹ دانشجویی را که پس از ربودن به گروگان گرفته بودند، آزاد کرده‌اند.

گفتنی است، روز یازدهم مارس ۲۰۲۱ گروهی از مردان مسلح با یورش به این کالج در شمال غرب نیجریه ۳۹ دانشجو را ربودند که اندکی بعد ۱۰ تن از آنان را آزاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقی دانشجویان (۲۹ تن) که تاکنونگروگان بودند، به تازگی آزاد شده و به همراه پلیس در حال بازگشت به شهر کادونا هستند.

لازم به ذکر است که از دسامبر سال گذشته تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر در شمال غرب نیجریه از مدارس و دانشگاه‌ها ربوده شده‌اند. انگیزه اصلی آدم ربایان دریافت غرامت در ازای آزادی گروگانهاست.

با این حال، «نصیر الروفاعی» فرماندار کادونا بارها گفته است که فرمانداری این ایالات با راهزنان مذاکره نکرده و غرامتی نیز پرداخت نخواهد کرد.

کد خبر 5205409

منبع: مهر

کلیدواژه: نیجریه گروگانگیری آزادی آدم ربایی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین افغانستان ایران عربستان سعودی لبنان ترکیه روسیه آنتونی بلینکن جو بایدن انگلیس برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد