Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:08:53 GMT

استاندار یزد: مردم در بازسازی عتبات عالیات همکاری کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۴۲۷۵

استاندار یزد: مردم در بازسازی عتبات عالیات همکاری کنند

به گزارش ایرنا، محمد طالبی چهارشنبه شب در نشست بازسازی ستاد عتبات عالیات استان با اشاره به اقدامات در حال انجام برای ایجاد امکانات در مرز چذابه برای زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: درتلاشیم تا بودجه لازم را جذب کنیم و باید در بازسای عتبات عالیات از ظرفیت‌های مردمی و خیری نیز استفاده شود.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای بازسازی عتبات عالیات تاکنون انجام شده است، گفت: این مهم نقش اساسی در رفاه حال زایزان دارد و این موضوع باید به خوبی تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به بحث مهم حمل و نقل زیران کشور  به عتبات عالیات، خواستار پیگیری مسوولان استان و ستاد یادشده برای فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب و حمل و نقل زوار با قطار برای سفر شد.

در ادامه مسوول جذب و امور فرهنگی ستاد عتبات عالیات یزد با بیان اینکه ۵۵ هزار مترمربع زمین از باب قبله حرم مطهر امام حسین (ع) تا خیمه گاه و تل زینبیه برای ساخت صحن حضرت زینب (س) خریداری شد گفت: ساخت این صحن طی فرایندی به ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور واگذار شد.

حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله میرخلیلی افزود: در مجموع پیشرفت کارهای اسکلتی این صحن حدود ۷۵ درصد و در مجموع کل صحن ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مدیریت ساخت و سازها در عتبات به دست ایرانیان است و تاکنون حدود پنج هزار نفر نیروی متخصص اعزام شدند.

افزون بر یک هزار و ۵۰۰ بانوی مومن و فداکار در استان به صورت افتخاری سالانه در بافت قالی برای عتبات همکاری دارند و یک هزار دار قالی در تمامی شهرستان‌ها دایر است که سالانه افزون بر ۵۰۰ مترمربع قالی تولید می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و مردم نقش مهمی در بازسازی عتبات عالیات واقع در کشور همسایه  عراق دارند.

برچسب‌ها نجف اشرف یزد کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات محمدعلی طالبی عراق آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نجف اشرف یزد کمک های مردمی نجف اشرف یزد کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات محمدعلی طالبی عراق آیت الله محمدرضا ناصری اخبار کنکور بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ستاد انتخابات استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات به صورت الکترونیکی در حوزه‌های انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ آمادگی کامل دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، رئیس ستاد انتخابات مازندران در جلسه ستاد انتخابات مازندران در ساری گفت: آموزش انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار داده می‌شود و وظیفه اصلی صیانت از آرا مردمی است.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  با بیان اینکه آموزش انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی داده می‌شود، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده است و تلاش شد آموزش‌های لازم به مردم و مسئولان اجرایی داده شود.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: تمام فرایند انتخابات 21 اردیبهشت در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

وی گفت: 408 شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه فعال شده است و افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و همچنین افرادی که رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد: فیلم مناظرات و فیلم تبلیغات در صدا و سیمای مازندران در حال پخش است و ضبط فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌ بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه به تناوب تهیه شده که پخش می‌شود.

وی ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی تا 7صبح 20 اردیبهشت ادامه دارد.

وی گفت: همه عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار مشخص شدند و وظیفه اصلی سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار