Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:06:55 GMT

رشد ۴۷ درصدی ارزش معاملات بورس خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۴۵۶۴

رشد ۴۷ درصدی ارزش معاملات بورس خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، هریوندی مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: پارسال ۴۵۳ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۵۹ سهم به ارزش هفت هزار و ۱۴۱ میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت.

او افزود: این رقم در مقایسه با سال ۹۸ از نظر حجم معاملات ۵۷ درصد کاهش، ولی به لحاظ مبلغ معاملات ۴۷ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هریوندی بیان کرد: از مجموع معاملات انجام شده، ۴۴ درصد مربوط به خرید سهام و ۵۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: پارسال شاخص کل از عدد ۵۱۲ هزار و ۹۰۰ به عدد یک میلیون و ۳۰۷ هزار و ۷۰۷ واحد رسید که رشدی معادل ۱۵۵ درصد را نشان می‌دهد.

او اظهار کرد: همچنین ۳۴۱ هزار و ۳۹۶ کد معاملاتی جدید در تالار بورس خراسان جنوبی افتتاح شد که در مقایسه با پارسال هزار و ۴۲ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید

صدور بیش از ۳ هزار کد بورسی در خراسان جنوبی

هریوندی ادامه داد: فروردین امسال نیز سه میلیون و ۲۶۰ هزار و ۷۷۶ سهم به ارزش ۵۲ میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: شاخص بورس در پایان فروردین ماه به عدد یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۵۸۹ واحد رسید که در مقایسه با پایان اسفند هفت درصد کاهش یافت.

او تصریح کرد: همچنین پارسال سه هزار نفر ساعت کلاس و کارگاه آموزشی به صورت مجازی و رایگان توسط بورس خراسان جنوبی برگزار شد و این برنامه امسال نیز ادامه دارد.

در حال حاضر ۳۳ کارگزاری شامل تالار اختصاصی، شعبه، دفتر پذیرش و نمایندگی در خراسان جنوبی فعال است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس منطقه ای تالار بورس خرید سهام خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی

 رضا روشن ضمیرگفت: پارسال تولید گوشت قرمز عشایر استان با ۱۰ درصد افزایش به شش هزار و ۵۰۰ تُن رسید.

او گفت : با هدف حمایت دولت از دامداران عشایر پارسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد، پرداخت و جلوی کشتار بره‌های نارس و کاهش تولید گوشت در استان گرفته شد.

مدیر کل امور عشایر استان همچنین گفت : عشایر استان پارسال ۶ هزار و ۵۰۰ تن جو مدت دار شش ماهه دریافت کردند ،عشایر با نام‌نویسی در سامانه بازرگاه، نهاده دریافت می‌کنند و چند ماه پس از دریافت، بهای آن را پرداخت می‌کنند و یا در قبال آن گوشت تحویل دولت می‌دهند.

مدیر کل امور عشایری استان در ادامه اضافه کرد: علاوه بر گوشت میزان تولید شیر و لبنیات از سوی عشایر با یازده درصد افزایش به چهار هزار و ۲۰۰ تن لبنیات رسید.

عشایر خراسان شمالی ۶۳۵ هزار راس دام در اختیار دارند و با تولید ۳۰ درصد گوشت استان، ۴ درصد گوشت قرمز عشایر کشور را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی