Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود گفت: انتظار می رود جوانان انقلابی و ولایت مدار در فضای مجازی پویش‌های مختلفی را در راستای حمایت از مردم فلسطین و آزادی سرزمین اشغالی قدس راه بیندازند.

حجت اسلام احمد حسن زاده پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا، امسال امکان برگزاری راهپیمایی و رژه خودرویی روز قدس وجود ندارد و اما در عوض نباید از فرصت فضای مجازی غفلت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به جوانان اظهار داشت: همه به ویژه جوانان و فرهیختگان باید در فضای مجازی در عرصه مبارزه با ظلم، ستم و اشغالگری نقش آفرینی کنند و هرکدام به عنوان سرباز رشید اسلام با حضور در این فضا با بارگذاری مطالب تاثیر گذار راهپیمایی و پویشی بزرگ و جهانی علیه اشتغالگران راه بیاندازند.

امام جمعه کیش یادآور شد: با توجه به اینکه فضای مجازی مختص به زمان و مکان خاصی نیست انتظار می رود این پویش ها در ابعاد مختلف و زبان های مختلف تولید و باز نشر شود تا آرمان های نظام و انقلاب اسلامی در  عدالت خواهی و مبارزه علیه استکبار برافراشته باشد.

حسن زاده افزود: روز جهانی قدس، تریبون فریاد آزادی سرزمین های اشغالی و قدس شریف است که با درایت امام (ره) و رهنمودهای روشن رهبر معظم انقلاب به نماد انزجار و خشم جهان اسلام از صهیونیست جهانی تبدیل شده است‌.

امام جمعه کیش اظهار داشت: اکنون که سرسپردگان استکبار از اختلاف افکنی بین امت اسلام و راه اندازی جنگ و خونریزی در یمن و بحرین و دیگر بلاد اسلامی دریغ ندارند، بر مسلمانان واجب است که در روز جهانی قدس کوبنده تر از همیشه ، خشم خود را از رژیم صهیونیستی و متحدانش در منطقه فریاد زنند.

حسن زاده خاطر نشان کرد: امروز که به خیالی واهی زمزمه تغییر پایتخت رژیم جعلی اسرائیل از تل آویو به بیت المقدس به گوش می رسد، سکوت مسلمانان جایز نبوده و مسلمانان باید حمایت خود را از قبله اول مسلمانان اعلان کنند.

روز قدس یا روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸شمسی (رمضان ۱۳۹۹قمری) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین اعلام کرد و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود که بنابر گزارش منابع خبری، این تعداد به ۸۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان می‌رسد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فضای مجازی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد