Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات روئینگ انتخابی المپیک در توکیو ژاپن نازنین ملایی و بهمن نصیری به نیمه نهایی راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ انتخابی المپیک امروز در توکیو آغاز شد و در اولین رقابت نمایندگان ایران بهمن نصیری در گروه سوم مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان با حریفان رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری در رقابت با پاروزنان هند، اندونزی و کویت با زمان 8:06.38 دقیقه در گروه خود اول شد و با این نتیجه به نیمه نهایی راه پیدا کرد. دور نیمه‌نهایی و فینال این رقابت‌ها فردا برگزار خواهد شد.

همچنین نازنین ملایی در گروه سوم مقدماتی روئینگ تک‌نفره سنگین وزن بانوان به مصاف حریفان رفت.

ملایی در رقابت با پاروزنان چین تایپه، ویتنام و سنگاپور با زمان 8:39.90دقیقه در گروه خود اول شد و با این نتیجه به نیمه نهایی راه پیدا کرد. دور نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها فردا برگزار خواهد شد.

مسابقات انتخابی المپیک آب‌های آرام| آقامیرزایی و کاظمی فینالیست شدند

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روئینگ قایقرانی روئینگ قایقرانی نیمه نهایی راه انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت

فینالیست‌های برندکاپ مشخص شدند

طرفداری| روز جمعه گذشته مطابق هفته‌های گذشته، مسابقات برندکاپ با برگزاری مرحله نیمه نهایی دسته A و B ادامه پیدا کرد. این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله حذفی شد. دیروز و هفتم اردیبهشت 1403، چهار مسابقه نیمه نهایی در دو دسته A و B برگزار شد و گروه بهمن و آتین در دسته A و تیپاکس و امید بانک سپه در دسته B با شکست حریفان خود راهی فینال دسته‌های خود شدند. شرح نتایج مرحله نیمه نهایی را مشاده می‌کنید:

گزارش تصویری مرحله نیمه نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • عیدیان راهی فینال شد