Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:53:22 GMT

برگزاری نماز جمعه در چهار شهر خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۲۸۳

برگزاری نماز جمعه در چهار شهر خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام نعمت الله آزموده مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت : بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه در همه شهر‌هایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز و نارنجی هستند، برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید

نماز جمعه در هیچ یک از شهرهای خراسان شمالی اقامه نمی شود

حجت الاسلام  آزموده با بیان اینکه نماز جمعه در شهر‌های نامبرده شده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: از ورود اطفال، کهنسالان، دارندگان بیماری‌های زمینه‌ای و یا افراد با علائم تب به مکان برگزاری این آیین عبادی و سیاسی، جلوگیری می‌شود و استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا، نمازجمعه دهم اردیبهشت ماه تنها در ۲ شهر راز و جرگلان از شهر‌های استان اقامه شد.

براساس آخرین ارزیابی سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت و درمان هم اکنون از هشت شهرستان این استان سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین که دو سوم جمعیت حدود ۹۰۰ هزار نفری این خطه شمال شرق کشور را در خود جای دادند، در وضعیت قرمز و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری نماز جمعه رعایت دستورالعمل های بهداشتی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد