Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در آستانه روز قدس گفت: و روز قدس روزی است که ما به غصب، تجاوز و خونریزی، یک نه بزرگ می‌گوییم.

حجت‌الاسلام سلیمی افزود: روز قدس به تعبیر امام راحل روز اسلام است، روز قدس روز دفاع از مظلوم و روز دفاع از تمامیت ارضی کشور‌های اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اضافه کرد: امروز جبهه مقاومت روز به روز گسترده‌تر از دیروز شده و توانایی هایش افزایش یافته و به شدت گسترش پیدا کرده است و این جبهه مقاومت است که در میدان تعیین می‌کند چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: امروز با گذشته که مبارزین فلسطینی با سنگ به مقابله با دشمنان صهیونیسم می‌رفتند تغییر کرده و امروز جبهه مقاومت دارای موشک و سلاح‌های پیشرفته است.

امروز اسرائیل ضعیف‌تر از همیشه است

او ادامه داد: امروز اسرائیل از همه روز‌ها ضعیف‌تر است و گنبد آهنین شعاری بیش نبود و اکنون گنبد آهنین یک آبکش است که همه دیدند گنبد آهنین و این مسائل دیگر آن‌ها را نجات نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام سلیمی اظهار کرد: امروز در سرزمین‌های اشغالی مشکلات جدی وجود دارد و صهیونیست‌ها زبون‌تر از دیروز اند و مقاومت قوی‌تر از گذشته است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به زودی شاهد آزادی بیت‌المقدس خواهیم بود و ما بزودی در بیت المقدس نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس 1400 شهرستان محلات نماینده مجلس شورای اسلامی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم

نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید