Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: راه اندازی و رونق مجتمع‌های گلخانه ای، مراکز صنایع دستی و گردشگری و در کنار آن افتتاح بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی نوید بخش روز‌های خوبی است.

خبرگزاری میزان - سید مهدی قویدل از طرح‌های توانمندسازی جوامع روستایی در زرند بازدید کرد و افزود: باتوجه به ظرفیت ها، توانمندی ها، استعداد‌ها و سرمایه‌های اجتماعی که در داخل کشور وجود دارد مهمترین مولفه در مانع زدایی‌ها و پشتیبانی ها، حمایت جهادی مسئولان از سرمایه گذاران و تولید کنندگان و حذف بروکراسی‌های دست وپا گیر در این رابطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه به ویژه سند ارتقا یافته تحول در دستگاه قضایی، معاونت اجتماعی از پیشگیری از وقوع جرم، برنامه توانمندسازی جوامع روستایی و پیشگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی را در دستور کار خود قرار داده است.

این مقام قضایی ادامه داد: در سفر یک روزه به شهرستان زرند بازدید‌هایی از طرح‌های توانمندسازی جوامع روستایی داشتیم که خوشبختانه شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی هستیم که قطعاً این مهم حاصل همگرایی، هم‌افزایی و انسجام مسئولین اجرایی و قضایی در حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی می‌باشد.

معاون دادگستری استان کرمان اضافه کرد: ضرورت دارد مسئولان با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که داریم و افراد پویا و خلاق و علاقمند به سرمایه‌گذاری داریم در بحث استعدادیابی، توانمندسازی، آموزش، فرهنگ سازی، اطلاع‌رسانی و به ویژه حمایت و رفع موانع و مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها گام‌های موثر تری بردارند.

قویدل خاطرنشان کرد: راه اندازی و رونق مجتمع‌های گلخانه ای، مراکز صنایع دستی و گردشگری و در کنار آن افتتاح بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی نوید بخش روز‌های خوبی است تا روستایان بتوانند صفر تا صد چرخه تولید تا فروش محصولات را توسط خودشان مدیریت کنند و قطعا نقش موثری درتوسعه جوامع روستایی و بازگشت جوانان به روستا‌ها و ایجاد مشاغل خرد و کوچک و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بازگشت حیات به کارخانه قطعات فولادی با حمایت دستگاه قضایی در تهران

وی در پایان ضمن تشکر از رییس دادگستری، دادستان و مسئولان اجرایی زرند در حمایت از سرمایه گذاری و رونق تولید، تصریح کرد: با رفع موانع و عدم مانع‌تراشی و به نوعی حذف بروکراسی‌های اداری می‌توانیم مشوق‌هایی برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایجاد کنیم و این منجر به مهاجرت معکوس وهمچنین پویایی و توسعه روستایی را در بر خواهد داشت.

گفتنی است در این سفر با حضور قویدل، معاون دادگستری استان کرمان، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از مسئولان محلی شهرستان زرند بازارچه اقتصاد مقاومتی ویژه طرح توانمندسازی جوامع روستایی در زرند افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اقتصاد مقاومتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اقتصاد مقاومتی توانمندسازی جوامع روستایی دادگستری استان کرمان اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد