Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@21:35:12 GMT

قدیمی‌ترین زندانی استان تهران آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۵۳۸

قدیمی‌ترین زندانی استان تهران آزاد شد

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین احمدعلی فیروزجایی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب‌های پر فضیلت قدر و همچنین عید سعید فطر، به استناد بخشنامه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ریاست محترم قوه قضاییه، جهت پیشگیری از انتشار و سرایت ویروس منحوس کرونا در زندان های استان تهران، تعداد ۵ هزار و ۲۲۲ نفر مددجو به مرخصی اعزام و یا با تمدید مرخصی آنان به مدت ۲۰ روز موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، وی همچنین اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۵۰۰ نفر از زندانیان در راستای استفاده از نهادهای ارفاقی با پیشنهاد عفو به مناسبت عید سعید فطر، به کمیسیون عفو و بخشودگی استان تهران معرفی شدند که رسیدگی به پرونده‌های آنان در دستور کار قرار گرفته است.

فیروزجایی به اقدامات انجام شده در اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری هم اشاره کرد و اظهار داشت: با مساعدت شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها و انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه استان تهران، مقدمات آزادی ۷۵ تن از مددجویان بی بضاعت از محل اعتبار خیرین فراهم شد.

وی افزود: از جمله برای یکی از مددجویان که به لحاظ عدم توانایی در رد مال به مبلغ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، سالیان متمادی به عنوان قدیمی ترین زندانی استان تهران در زندان بود، با پیگیری‌های به عمل آمده و پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خیرین به ۵ تن از شکات، مقدمات آزادی فراهم آمد و در ششم اردیبهشت ۱۴۰۰ مصادف با سیزدهم ماه مبارک رمضان از زندان آزاد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زندانی استان تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند.

دریافت 323 KB

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند