Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:40:37 GMT

گالری‌گردی با شرط ماسک بهداشتی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۵۵۳

گالری‌گردی با شرط ماسک بهداشتی

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، درحالی که همه گیری ویروس کرونا در موج چهارم، وضعیت پایتخت را قرمز کرده است، نمایشگاه های آثار هنرهای تجسمی در حالی میزبان گالری گردان در پایتخت هستند که در دعوت نامه‌ های خود بر رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کنندگان تاکید کردند و از امتناع حضور افراد بدون ماسک خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری آرتیبیشن

نمایش آثار نقاشی ناصر اویسی، محمدعلی ترقی‌جاه و صادق تبریزی جمعه ۱۷ اردیبهشت در گالری آرتیبیشن آغاز به کار می کند و تا یکشنبه ۲۶ اردیبهشت در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)،میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ ادامه دارد.

آوند زمان در گالری شیرین

نمایشگاه انفرادی طراحی و نقاشی حمیدرضا اندرز جمعه ۱۷ اردیبهشت در گالری شیرین آغاز به کار می کند و تا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵ ادامه خواهد داشت.

بی خوف، بی خیال در گالری اثر

نمایشگاه نقاشی مژگان بختیاری با عنوان «بی خوف، بی خیال» ۱۰ اردیبهشت تا ۷ خرداد در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، شماره ۱۶، روبروی خانه هنرمندان میزبان هنردوستان است.

انسانم من، رنج برده‌ام من، سر از اینجا در آورده‌ام من در گالری طراحان آزاد

نمایشگاه آثار فرشید ملکی با عنوان «انسانم من، رنج برده‌ام من، سر از اینجا در آورده‌ام من» از ۱۰ اردیبهشت در گالری طراحان آزاد به نشانی میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس، شماره ۵ برقرار است.

منتخب ۳ در گالری نگر

نمایشگاه گروهی نقاشی خط «منتخب ۳» با آثاری از فریدون امیدی، علیرضا آستانه، محمد بزرگی، کوروش قاضی‌ مراد و مریم قنبریان ۱۰ تا ۲۱ اردیبهشت در گالری نگر به نشانی زیر پل کریم‌خان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۵۴، طبقه اول برپاست.

طبیعت با جان در گالری ثالث

نمایشگاه گروهی «طبیعت با جان» تا ۲۹ اردیبهشت در گالری ثالث واقع در کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ١٤٨ میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

هرکجا ماهی می رود، آب می رود در گالری این جا

نمایشگاه آثار نجمه کزازی با عنوان « هرکجا ماهی می رود، آب می رود» تا ۱۸ اردیبهشت در گالری این جا به نشانی خیابان کریم‌خان‌زند، میرزای شیرازی، شماره ۹۵ برپاست.

چرخ بی کران در گالری پروژه‌های آران

نمایشگاه آثار حدیث فخر با عنوان «چرخ بی کران» تا ۱۷ اردیبهشت در گالری پروژه‌های آران برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان نوفل‌لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵، ورودی حیاط مراجعه کنند.

ایران دیار کهن در گالری موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه عکسهای لوئیجی پشه با عنوان «ایران دیار کهن» تا ۲۸ اردیبهشت در موزه عکسخانه شهر به نشانی خیابان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز برپاست.

برچسب‌ها هنرهای تجسمی گالری گردی هنرمندان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی گالری گردی هنرمندان هنرهای تجسمی گالری گردی هنرمندان اخبار کنکور اردیبهشت در گالری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مناظری که طبیعت زیرکوه با لاله ها خلق کرده است از بی نظیرترین مناظر بهاری است.


دیگر خبرها

  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • تور مدرسه گردی در مشهد