Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:47:34 GMT

۶۰ گروه جهادی طلاب در زنجان فعال هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۵۵۵

۶۰ گروه جهادی طلاب در زنجان فعال هستند

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در سال 1398 برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی کشور مختل شده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: کرونا آسیب‌های زیادی را به اقتصاد و معیشت مردم وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا بسیجیان زنجانی برای مقابله با کرونا به میدان آمدند و اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها پرداختند، عنوان کرد: یکی از قشر‌هایی که خالصانه در کنار دیگر بسیجیان حاضر شدند طلاب بسیجی بودند.

بیگدلی با اشاره به اینکه قشر بسیج طلاب از سال گذشته در کنار کادر درمان و دیگر بسیجیان حضور پررنگی در صف مقدم مقابله با کرونا دارند، گفت: ۶۰ گروه جهادی طلاب در سطح استان زنجان فعال هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این گروه‌ها بسیجی‌وار و به طور رایگان در مناطق استان به ویژه مناطق محروم حضور می‌یابند، اضافه کرد: در راستای معنویت و سلامت گام‌های ارزشمندی را بر‌می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در دنیا بی‌نظیر است، عنوان کرد: اگر این طرح شکل نمی‌گرفت معلوم نبود شرایط کرونایی کشور امروز به چه شکلی رقم می‌خورد.

بیگدلی اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی توانست به کمک کادر درمان بیاید و از کسانی که در منزل بستری شده‌اند مراقبت کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی کمبود کادر درمان در استان زنجان را پوشش داد، اضافه کرد: در سال گذشته به خوبی مشاهده کردیم که وقتی طرح شهید سلیمانی وجود نداشت، کنترل کرونا مشکل بزرگی را ایجاد کرده بود.

وی افزود: خوشبختانه این مشکلات در سال‌جاری و با وجود طرح شهید سلیمانی برطرف شد.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان ولی فقیه طلاب شهید طرح قاسم سلیمانی طرح شهید سلیمانی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد