Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، دکتر مریم کوشکی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام کرد: همچنین با شناسایی ۴۹۰ بیمار جدید، شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۰۸ هزار و ۴۴۹ نفر رسیده است.

کوشکی گفت: ۹ شهروند این استان طی شبانه‌روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند و مجموع قربانیان به یک هزار و ۷۲۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: تاکنون ۳۳۵هزار و ۱۱۸ نمونه تست تشخیص کرونا به آزمایشگاه ارسال شده که از این مجموع، ۳۳۱هزار و ۷۵۳ مورد پاسخ داده شده و ۲۲۳هزار و ۳۰۴ نمونه آن منفی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۹۵۰ بیمار و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

براساس ستاد مقابله با کرونا بروجرد، دورود، کوهدشت و رومشکان در وضعیت نارنجی و مابقی شهر‌های استان لرستان در وضعیت قرمز شیوع ویروس قرار دارند.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس، بر اساس این بیانیه، سیل‌های یک ماهه اخیر در کنیا باعث تخریب خانه‌ها، جاده‌ها و پل‌های زیادی در این کشور شده و بیش از ۲۱۰ هزار نفر را آواره کرده است.

همچنین منطقه حفاظت شده ملی «ماسای مارا» که یک جاذبه گردشگری در غرب کنیا است و سالانه ده‌ها هزار نفر از گردشگران خارجی را راهی این کشور می‌کند به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه تلک دچار آب گرفتگی شده و در پی آن گردشگران در هتل‌های خود محبوس و ارتباط‌ آنها با دیگر مناطق قطع شده است.

به نوشته خبرگزاری تاس، پدیده اقلیمی ال نینو که کارشناسان از آن به عنوان عامل بارش‌های شدید اخیر در شرق قاره آفریقا نام می‌برند، سایر کشورهای آفریقای شرقی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

در کشور تانزانیا ۱۵۵ نفر بر اثر سیل و رانش زمین جان خود را از دست داده‌اند و در کشورهای اوگاندا و بوروندی هم تلفات و ویرانی قابل توجهی رخ داده است.

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت