Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری دور فینال کایاک یکنفره ۲۰۰ متر مسابقات انتخابی المپیک در تایلند هدیه کاظمی پنجم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، روز دوم مسابقات انتخابی المپیک آب‌های آرام با برگزاری مسابقات فینال ادامه پیدا کرد و در اولین رقابت نمایندگان کشورمان هدیه کاظمی در کایاک یکنفره 200 متر به مصاف رقبا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی در رقابت با نمایندگان قزاقستان، ژاپن، سنگاپور، اندونزی، ازبکستان، کره‌جنوبی و چین تایپه با زمان 4١.٨٢٨ ثانیه پنجم شد.

در این ماده قایقران قزاق صاحب سهمیه المپیک شد.

مسابقات انتخابی المپیک آب‌های آرام|علی آقامیرزایی سهمیه المپیک گرفت



انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ قایقرانی روئینگ مسابقات انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده محمد حسام مظفری نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۱:۵۲.۴۰دقیقه در جایگاه پنجم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6090383

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت