Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز یکشنبه آینده باب العامود و برخی خیابانها در قدس اشغالی را می بندند.

بر اساس این گزارش؛ ارتش رژیم صهیونیستی از تصمیم خود برای بستن باب العامود و نیز برخی خیابانها در قدس اشغالی در روز یکشنبه آتی به بهانه تامین امنیت حرکت گروههای صهیونیستی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی باب العامود و نیز خیابان الواد را به یهودیان برای حرکت گروههای افراطی اختصاص خواهد داد.

این در حالی است که شهر قدس آبستن تحولات بسیاری است و از اوایل مام رمضان شاهد حملات شهرک نشینان و تقابل آنها با فلسطینی ها بوده است. این تحرکات با حمایت نظامیان رژیم صیهیونیستی رخ می دهد.

گفتنی است که چند گروه تندروی یهودی فراخوان دادند که در روزهای آخر ماه رمضان خصوصا در ۲۸ ماه رمضان با جمعیت بالایی وارد مسجد الاقصی می شوند.

این موضوع واکنش های زیادی در پی داشته از جمله اسماعیل هنیه رسما اعلام کرده که ۲۸ رمضان برای ما یک روز سرنوشت ساز است بنابراین این حساسیت ها را برای فلسطینی ها و اهل قدس جدی کرده است از این رو فلسطینیان تمام شب های ماه رمضان را در مسجد الاقصی می مانند و همچنان پرشور بودن حضور خود را به رخ صهیونیست ها می کشند.

صهیونیستها در این هفته ها سعی کرده که نماز جمعه ها را کنترل کند و اجازه ندهد جمعیت بیشتر از ۶۰ هزار نفر وارد قدس شریف شود و ورودی های شهر را کنترل می کند تا روز جمعه فلسطینی ها نتوانند وارد مسجد الاقصی شوند چرا که دسته دسته فلسطینیان از شهرهای اطراف شهر قدس و کرانه باختری وارد قدس شریف می شوند. به هر حال صهیونیست ها در سه جمعه گذشته به فلسطینی ها بسیار سخت گرفتند و با ایجاد محدودیت های شدید تلاش کردند تا مانع از ورود جمعیت زیادی به مسجد الاقصی شوند.

کد خبر 5205752

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین باب العامود رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین ایران افغانستان عربستان سعودی روسیه لبنان آنتونی بلینکن ترکیه سوریه انگلیس خروج نظامیان آمریکا باب العامود مسجد الاقصی فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت