Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@11:50:27 GMT

ویژگی جدید توئیتر؛ زورگویی ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۸۳۹۳

ویژگی جدید توئیتر؛ زورگویی ممنوع!


به گزارش  تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ۵ مه، شرکت توئیتر اعلام کرد که در حال ارسال درخواست‌های بهبود یافته به برنامه‌های iOS و Android که شروع آن با حساب‌هایی که تنظیمات انگلیسی زبان را فعال کرده اند، بوده است. هدف از ایجاد این فضا محیطی از توئیت کردن است که با در نظر گرفتن اینکه مردم مکث کنند و لحظه‌ای به تأمل بپردازند، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف توئیتر از ایجاد این سوال چیست؟
در این ویژگی جدید، اگر پلتفرم متن پیام را توهین آمیز تشخیص دهد از کاربران پرسیده می‌شود آیا می‌خواهند توئیت خود را مرور کنند یا خیر؟!؛ چرا که این شامل توهین، فحاشی و اظهارات نفرت انگیز است. در مورد ساخت این ویژگی توئیتر می‌گوید: "این یک توئیت کاملا معمولی بوده که به صورت آزمایشی است و احتمال دارد که نیاز به بازبینی داشته باشد." و اکنون این درخواست‌ها را در iOS و به زودی در Android ارائه می‌دهیم.

براساس این گزارش، این سوال مانع از توئیتی است که کاربران برای انتشار آماده کرده‌اند، نمی‌شود و توئیت همانطور که بوده و به صورت ویرایش شده می‌تواند ارسال شود یا اینکه خود کاربر می‌تواند آن را حذف کند. ت

شرکت توئیتر یادآور شد که گاهی اوقات افراد بی دلیل درخواست را دریافت می‌کنند، زیرا الگوریتم‌ها قادر به تشخیص کنایه دوستانه نیستند. با این حال، این شرکت می‌گوید از زمان شروع آزمایشی این سوال، این ویژگی بهبود یافته است. در نهایت، توئیتر این ویژگی را در نظر می‌گیرد که می‌تواند منجر به بهبود رفتار شود.

آزمایش‌ها نشان داده که ۳۴ ٪ از افرادی که درخواست دریافت کرده اند، پاسخ اولیه خود را اصلاح یا حذف کرده اند. گفته می‌شود حساب‌هایی که بطور متوسط ​​یک بار به صورت فوری این پیام را دریافت کرده اند، در آینده ۱۱ ٪ پاسخ توهین آمیز کمتری خواهند داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شب قدر جوشن کبیر نماز شب قدر نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و سوم رمضان توئیتر شب قدر جوشن کبیر نماز شب قدر نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و سوم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تغییر دین خود از مسیحیت به اسلام در نشست خبری پس از پیروزی برابر استقلال ملاثانی در اهواز مورد سوال قرار گرفت و در واکنش به آن گفت: می‌دانید که هیچ وقت برای پاسخ دادن به سوال‌های غیرمرتبط مشکلی ندارم. مشکلی ندارم ولی مسئله شخصی من با مسئله حرفه‌ای جداست.

او جملاتش را به این شکل در کنار هم قرار داد و اضافه کرد: چون پرسیدید و کنجکاو هستند، باید بگویم بله. با افتخار مدتی پیش به دین اسلام روی آوردم و یکی از شما هستم. حتی عضوی از خانواده های ایرانی. می‌خواستم آخر فصل درباره این موضوع صحبت کنم، چون مسائل شخصی را در درون خودم نگه می‌دارم. اما چون بیان کردید، بله این حقیقت دارد.

ویدئو: 331140

دیگر خبرها

  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است