Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: فرماندار رشت در ابتدای فصل وعده‌هایی داد اما ۲ ماه است که حتی جواب تلفن ما را نمی‌دهد و ما را تنها گذاشت. - اخبار استانها -

سیدمهدی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: ورود ما در باشگاه برای سر و سامان دادن اوضاع آشفته سپیدرود بود و انتخاب یک مالک واجد شرایط که خیلی‌ها آمدند صحبت کردند اما در پی جلسات متعدد هیچ خروجی و عزمی برای انجام این کار وجود نداشت و واقعا خسته شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه از وقتی که مسئولیت باشگاه را برعهده گرفتم با تمامی مسئولان مربوطه جلسات متعددی را برای حل مشکلات باشگاه برگزار کردیم ابراز داشت: برخلاف گفته‌های مسئولان که از محبوبیت و عشق به سپیدرود حرف می‌زدند هرگز این گفته‌ها از سوی  آنها عمل نشد و فقط در کلام باقی ماند.

وی گفت: از مسئولان کلانشهر رشت می خواهم که یک بررسی بکنند و ببینند که در همین 20 کیلومتری رشت شرایط ملوان با کمک مسئولشان چقدر خوب شده و بودجه این تیم از کجاها تامین می‌شود و چرا ما نمی‌توانیم از آن منابع استفاده کنیم و شرایط را برای سپیدرود رقم بزنیم و همیشه این تیم با بیش از نیم قرن قدمت مظلوم واقع شده است.

سرمربی سپیدرود رشت: فاجعه در یک قدمی تیم سپیدرود استمدیرعامل سپیدرود رشت: استعفای حق‌شناس را نمی‌پذیرم؛ مشکلات سپیدرود با همدلی حل می‌شودنماینده مردم رشت در مجلس: سوءمدیریت باعث سقوط سپیدرود از لیگ برتر شد

آقازاده افزود: با کمک مهندس کوچکی‌نژاد، اداره ورزش و شورا و شهرداری موفق شدیم بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم و پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم و تیم را راهی مسابقات کنیم و در همین بین مسائل و مشلات بسیاری از سوی افراد شناخته شده برای ما به‌وجود آمد که به‌خاطر آرامش باشگاه به آنها نمی‌پردازم؛ متاسفانه مسئولان پس از به حرکت درآمدن سپیدرود تصور کردند همه چیز تمام شده و فراموش کردند که ما وارث یک بدهی 10 میلیارد تومانی هستیم.

آقازاده وضعیت باشگاه سپیدرود رشت را در مرز بحران و خطر دانست و گفت: با شروع نیم‌فصل و حضور کادر جدید، شرایط فنی تیم به مرز نرمال رسید و با پیروزی هفته گذشته تیم به آمادگی مطلوب رسیده است اما متاسفانه با عدم حمایت مسئولان و کسانی که قول همیاری داده بودند، شرایط ادامه کار برای ما سخت شده و ممکن است نتوانیم دوام بیاوریم.

مدیرعامل سپیدرود رشت با گله‌مندی از بدعهدی‌های انجام شده در ارتباط با این باشگاه اظهار داشت: مسئولان به ما قول‌های فراوانی دادند اما اجرایی نشد و مثل آقای فرماندار که صحبت های خوبی در اوایل فصل می‌کردند، بیش از 2 ماه است که حتی جواب تلفن ما را نمی‌دهد و کمکی نمی‌کند و ما را تنها گذاشت.

وی گفت: خیلی از شهرداری‌های کشور به‌صورت حرفه‌ای تیم‌داری می‌کنند با هزینه‌های گزاف اما در رشت این اتفاق نمی‌افتد؛ اعضای شورای شهر کمکی برای سپیدرود مصوب کردند و اگر این کمک تا چند روز آینده به باشگاه تزریق نشود حکایت نوش دارو بعد از مرگ سهراب را خواهد داشت. از شهردار رشت می‌خواهم این کمک را به‌صورت فوری و ویژه به سپیدرود برساند.

آقازاده افزود: خیلی‌ها در مورد سپیدرود حرف می‌زنند و ابراز لطف می‌کنند اما تعداد آنها که در عمل کمک می‌کنند بسیار اندک است و سپیدرود به جز هواداران پرشمارش که عاشقانه تیم محبوب خود را دوست دارند کسی را ندارد؛ من از آنها می خواهم مطالبه‌گری از مسئولان را ادامه دهند زیرا امروز سپیدرود تنها تیم این شهر و ریشه‌دار‌ترین تیم استان است و اگر سپیدرود نباشد فوتبال در رشت خواهد مرد.

انتهای پیام/620/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اعلام این خبر افزود: اصلاحات مالی جامعی در صنعت برق با ابلاغیه وزیر نیرو در حال انجام است به طوری که حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع ماهانه تا ٢ هزار میلیارد تومان و به صورت هفتگی شارژ خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در سال جاری از طریق بورس بخش مهمی از بدهی‌های صنعت برق پرداخت شود، خاطرنشان کرد: در گذشته مشترکان بالای ٥ مگاوات ملزم به تأمین برق مورد نیاز خود از بورس بودند و در سال گذشته هم الزام خرید برق مورد نیاز از بورس به مشترکان بالای یک مگاوات ابلاغ و در مجموع سال گذشته ٣ تراوات ساعت برق کشور از طریق بورس یا قراردادهای دوجانبه تأمین شد.

وی هدف گذاری انجام شده برای تأمین برق مورد نیاز از بورس را در برنامه هفتم توسعه تا ٦٠ درصد مجموع برق کشور عنوان کرد و گفت: بر اساس هدف گذاری مقرر شده که ٢١٠ تراوات ساعت از برق کشور از طریق بورس یا قراردادهای دوجانبه تأمین شود به طوری که در سال اول برنامه هفتم تا ٣٠ درصد و در سال پایانی این میزان به ٦٠ درصد از مجموع برق مصرفی کشور خواهد رسید.

سخنگوی صنعت برق این اقدام را گامی مهم در جهت اصلاح اقتصاد برق و توقف موتور تولید بدهی در این صنعت دانست و تصریح کرد: با این اقدام ارتباط مستقیم میان خریدار و فروشنده برقرار می‌شود و نقش دولت در این بازار به حداقل خواهد رسید و به توسعه رقابت، شفافیت قیمت، توسعه و رونق نیروگاه‌ها به دلیل دریافت نقدی پول از بورس و… کمک خواهد کرد. از سوی دیگر این اقدام به استقلال مالی شرکت‌های توزیع نیز کمک خواهد کرد که امیدواریم در ٦ ماه دوم امسال از طریق اخذ مصوبات لازم، این هدف محقق شود.

رجبی مشهدی با اشاره به اینکه بر اساس قانون مانع زدایی از صنعت برق مطالبات بخش خصوصی باید در طول ٣ سال پرداخت شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته موفق به پرداخت ٣٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق شدیم، اما هنوز هم حدود ١٠٠ هزار میلیارد تومان به پیمانکاران، سازندگان و… بدهی داریم، اما امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تعریف شده، بتوانیم این مطالبات را پرداخت و موتور تولید بدهی را نیز با تغییرات انجام شده، متوقف کنیم.

کد خبر 6091042 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان