Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی کایپتان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با یک باخت کار تمام نشده و ابدا ناامید نیستیم زیرا بعید نیست سایپا در هفته‌های بعد امتیاز از دست دهد. تا آخرین لحظه امید داریم و شکست در نخستین دیدار به معنای تمام شدن لیگ برای هیات فوتبال خراسان رضوی نیست.

فاطمه ارژنگی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شکست هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل سایپا در هفته نخست مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف در جریان مسابقه ایجاد کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر دو تیم مهره‌های خوبی دارند و بازی نسبتا پایاپای بود. تیم ساپیا موقعیت زیادی نداشت اما از تک موقعیت‌ خود استفاده کرد. متاسفانه در این بازی بدشانس بودیم.

کاپیتان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: هر دو تیم مهره‌ها و گلرهای خوبی دارند و نمی‌توان گفت کدام تیم قدرت بیشتری دارد. اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم، نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد. در نیمه دوم فشار بیشتری به حریف وارد کردیم. ساپیا در این دیدار تاکتیک خاصی نداشت و مجبور به عقب نشینی می‌شد.

ارژنگی خاطرنشان کرد: هر تیمی که در این مرحله از رقابت‌های لیگ، کم‌اشتباه‌تر ظاهر شود، پیروز خواهد بود. هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و در بازی‌های آتی جبران خواهیم کرد. تلاش ما این است در دیدار پیش رو مقابل حفاری امتیاز بگیریم. حفاری هم بازیکنان خوبی دارد. در کل هر چهار تیم این مرحله تیم‌های خوبی هستند و تیم ضعیفی وجود ندارد.

وی بیان کرد: در بازی‌های آتی ممکن است اتفاقات فراوانی رخ دهد و جایگاه تیم‌ها در جدول تغییر کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه