Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارس روز پنجشنبه روابط عمومی ستاد دیه استان ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی پس از اهدای این مبلغ با اشاره به اینکه رمضان، ماه عبادت و بندگی است،اظهار امیدواری کرد که مردم در مدت باقیمانده این ایام را به غفلت نگذرانند و بیشتر با خدا ارتباط برقرار کنند ،استغفار،توبه و دعا را بیشتر مدنظر قرار دهند.

وی به اهمیت کمک به آزادی زندانیان اشاره کرد و ادامه داد: از مطالعه زندگی امام علی( ع ) در می‌یابیم که آن حضرت در دوران زندگی خود همواره به فکر کودکان یتیم، مستمندان، فقرا و افراد دربند و گرفتار بود و عمر خود را صرف خدمت به بندگان خدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه این سیره اهل بیت(ع) است، افزود: در رمضان که ماه رحمت الهی است، مومنان نباید از بندگان خدا، افراد بی‌سرپرست یا افرادی که سرپرست آنها در بند و گرفتاری هستند، غافل شوند.

ناصری با بیان اینکه سرپرست برخی خانواده‌ها به دلایل مختلف مالی در زندان به سر می‌برند، یادآور شد: این افراد گرفتار هستند و امکانات کافی و حامی و پشتیبان ندارند در غیر این‌صورت به دلایل مالی گرفتار زندان نمی‌شدند.

وی ادامه داد: اهل خانه این افراد نیز در نبود آنها دچار مشکلات جدی به ویژه مشکلات مالی می‌شوند، مومنان نباید نسبت به آنها بی‌تفاوت باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اقدامات خوبی که ستاد دیه و رسانه ها برای آزادی زندانیان مالی جرایم غیرعمد انجام دادند، اظهار کرد: گرچه مردم خود نیز اغلب با مشکلات مالی دست به گریبان هستند ،ارزشمند آن است در همین شرایط از برادر دینی خود دستگیری کنند و با آزاد کردن یک زندانی، خانواده و فرزندان آن فرد را خوشحال کنند.

ناصری گفت:  همگان به هر نحو و با هر بضاعتی در امر مهم آزادسازی زندانیان مالی جرایم غیرعمد مشارکت و در ماه مهمانی خدا، موجب رضایت خداوند متعال را فراهم کنند تا خداوند خیر و برکت این ماه را به آنها ارزانی کند.

نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند، می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک ، شماره کارت های مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱  و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه واریز کنند.

برچسب‌ها یزد سازمان زندان‌ها مشارکت های مردمی آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سازمان زندان ها مشارکت های مردمی یزد سازمان زندان ها مشارکت های مردمی آیت الله محمدرضا ناصری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین

مهدی عبدیان رییس ستاد دیه استان قزوین گفت:  محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرمند، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می‌کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان