Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:02:11 GMT

برافراشته شدن پرچم فلسطین درقم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۹۴۴۱

برافراشته شدن پرچم فلسطین درقم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هدف از این مراسم را حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تاکید بر لزوم مقاومت در برابر تجاوزگری رژیم اشغالگر فلسطین اعلام کرد.

لطفی با اشاره به موج اخیر کرونا گفت: تجمع و راهپیمایی میدانی نداریم، اما از ظرفیت رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی در قالب فعالیت‌های فرهنگی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او برافراشتن پرچم فلسطین در مراکز استان‌های کشور را نمونه‌ای از برنامه‌های بدون تجمع دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: پرچم کشور فلسطین در شهرمقدس قم و دیگر مراکز استان‌ها با هدف بزرگداشت روز قدس و حمایت از مردم فلسطین به اهتزاز در می‌آید.

تولیت حرم مطهر فاطمه معصومه (س) هم در این مراسم بزرگداشت روز قدس و حمایت از مردم فلسطین را تکلیف شرعی خواند.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: چنانچه در نماز افرادی که عذر شرعی دارند به اشکال مختلف نماز می‌خوانند تکلیف بزرگداشت روز قدس و حمایت از مردم فلسطین هم به علت شیوع کرونا وحفظ سلامتی مردم به اشکال گوناگون برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود: در این مراسم پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی روز قدس پرچم فلسطین حمایت از مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وردل آف ریل، نیکولا کوگلن بازیگر ۳۷ ساله «بریجرتون» که خواستار آتش بس فوری برای مردم فلسطین شده است، گفت هشدارهایی دریافت کرده مبنی بر این که صریح بودن وی در این مورد می‌تواند بر حرفه او تاثیر منفی بگذارد.

نیکولا گفت: این ابراز عقیده برای من مهم است، زیرا من یک فرد شناخته شده هستم و خوش شانس بوده‌ام که در حرفه‌ام به این نقطه رسیده‌ام و برای این واقعیت که می‌توانم کاری را که دوست دارم، انجام دهم و به دنیا سفر کنم و با افراد شگفت‌انگیز ملاقات کنم، احساس مسؤولیت اخلاقی می‌کنم و باید به نوعی پاسخگوی آن باشم.

وی با تاکید بر این که تعهدش برای کمک به دیگران قبل از شروع بازیگری وجود داشت، عنوان کرد: برای من همیشه حمایت از همه افراد بیگناه مهم بوده است. شاید خیلی ساده به نظر برسد، اما من فکر می‌کنم باید به موقعیت‌ها نگاه کرد و فکر کرد که مهم نیست اهل کجا یا چه کسانی هستند، باید از آن‌ها حمایت کنیم.

نیکولا در مورد هشدارهایی که در این صنعت دریافت کرده، تصریح کرد: به شما می گویند «دیگر کار نخواهی کرد»، اما از جایی که نمی‌خواهم هیچ بی‌گناهی رنج بکشد، نگران این واکنش‌ها نیستم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا بفهمیم چقدر برای یهودیان هم ناراحت کننده و وحشتناک است که این همه مردم بی‌گناه در فلسطین کشته می شوند.

کد خبر 6089692

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند