Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، کاظمی سخنگوی جمعیت رهپویان  اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری1400، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با رصد شرایط خطیر کشور و بررسی نامزدهای بالقوه دارای حداقل ویژگی‌های ضروری، مواردی را به عنوان معیار حمایت از نامزدهای احتمالی مد نظر قرار داده است.

وی افزود: نخستین موضوع اهمیت راهبرد "مشارکت حداکثری" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت حداکثری نه تنها یک سیاست اعلامی که یک ضرورت اساسی برای تقویت جمهوری اسلامی و جریان اصیل انقلابی تلقی می‌شود. حتی از منظر تاکتیکی و رقابت سیاسی نیز در شرایطی که جریان غربگرای حاکم بر قوه مجریه در پایین‌ترین سطح محبوبیت در تمام ادوار مشابه قرار دارد، رای بیشتر مردم قطعاً به سبد نامزد نهایی جبهه انقلاب ریخته خواهد شد و رییس جمهور با نصاب آرای بیشتر، قطعاً از قدرت بیشتری برای اداره کشور برخوردار خواهد بود.

کاظمی خاطرنشان کرد: امکان ایجاد وحدت، اجماع و انسجام در بدنه نیروهای انقلاب و در نتیجه بالا بردن احتمال پیروزی در انتخابات ضرورتی بسیار مهم برای جریان انقلابی است. جریان رقیب قطعا از تشتت و چندصدایی ما استقبال می‌کند تا با رای حداقلی، دولت سیزدهم را تشکیل دهد. بنابراین تلاش برای به میدان آوردن گزینه‌ای که بتواند چنین اجماعی ایجاد کند ضروری تلقی می‌شود.

سخنگوی جمعیت رهپویان عنوان کرد: پس از ایجاد اجماع در راس و بدنه نیروهای انقلاب، تدبیر برای ساماندهی یک رقابت مومنانه با حداکثر توان، راه‌اندازی کمپین موثر و راهبری "عملیات انتخاباتی" به قصد پیروزی در انتخابات 28 خرداد، ضرورت سوم از نگاه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی است. به همین جهت نیازمند حضور نامزدی با احتمال رای‌آوری می‌باشیم.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی در انتخابات، ضرورت تشکیل یک دولت جامع، قوی، جوان، کارآمد، انقلابی، تحولخواه، عدالت طلب و فسادستیز وجود دارد. این مهم اولاً نیازمند انسجام حداکثری در انتخابات میان جریان‌های انقلابی دارد و ثانیاً نیازمند فردی است که خود به چنین ویژگی‌هایی علاقمند و معتقد باشد.

حجت‌الاسلام کاظمی تاکید کرد: جریان انقلابی نیازمند حضور نامزدی است که اولاً اجماع‌ساز، رای‌آور و دارای محبوبیت میان مردم باشد و ثانیاً بتواند دولتی فسادستیز، کارآمد و انقلابی را متشکل از تمام توان جریان‌های مختلف انقلابی تشکیل دهد. جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی پس از بررسی این موارد و تطبیق آن با نامزدهای احتمالی موجود بر آن شد تا از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بخواهد زمینه را برای نامزدی جناب سید ابراهیم رییسی فراهم و از ایشان دعوت به حضور نماید.

وی همچنین گفت: سوابق آقای رییسی در قوه قضائیه که تصویری تحول‌آفرین و موفق از مدیریت انقلابی به جای گذاشته است نیاز جریان انقلابی در انتخابات پیش‌رو است.

پربیننده ترین پس لرزه اشعار توهین آمیز مداح معروف علیه ظریف در شب قدر برگ برنده سعید محمد برای پیروزی در انتخابات۱۴۰۰ نامه سعید محمد به کاندیداهای ریاست جمهوری توهین دسته جمعی مداحان به ظریف شرایط جدید ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 پیروزی در انتخابات انقلاب اسلامی جمعیت رهپویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟