Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال از سوی فیفا به پرداخت یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو به دستیاران مارک ویلموتس محکوم شد.

فدراسیون فوتبال طی روزها و هفته‌های گذشته شوک دیگری از دوران حضور مارک ویلموتس در ایران دریافت کرد. حکم دستیاران بلژیکی و اسپانیایی این سرمربی در دوران حضور در ایران از سوی فیفا ارسال شده که هر کدام از مربیان این فدراسیون را ۷۰۰ هزار یورو و در مجموع یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نرخ یورو در بازار ایران، محکومیت جدید فدراسیون فوتبال بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای شهاب‌الدین عزیزی خادم و همکارانش آب می‌خورد. البته فدراسیون فوتبال همانند پرونده مارک ویلموتس، نسبت به حکم دستیاران وی هم اعتراض دارد و این پرونده را در دادگاه داوری ورزش دنبال خواهد کرد.

این محکومیت در شرایطی است که در روزهای گذشته، ساختمان فدراسیون فوتبال نیز به علت بدهی به شستا بابت استقراض برای پرداخت طلب ویلموتس، بر باد رفته و حالا این فدراسیون در خانه خودش، غریبه است و باید به فکر مکان یا راهکاری جدیدی برای آینده باشد.

به جز این موارد، در حال حاضر پرونده محکومیت ۶.۲ میلیون یورویی فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش جریان دارد و اهالی خیابان سئول امیدوارند بخشی از این حکم سنگین شکسته شود.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان