Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:27:14 GMT

زنی در مالی ۹ قلو به دنیا آورد!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۹۶۸۵

زنی در مالی ۹ قلو به دنیا آورد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در موردی بسیار نادر، یک زن اهل مالی ۹ قلو به دنیا آورد. بنا به گفته وزارت بهداشت مالی، «هالیما سیسه»، ۲۵ ساله در حالی مادر ۹ فرزند شد که پزشکان پس از اسکن رحم این زن به او گفته بودند که ۷ قلو به دنیا خواهد آورد. این بارداری بسیار نادر، ساکنان این کشور آفریقای غربی را مجذوب خود کرده است، چرا که معمولا در چنین مواردی به دلیل عوارض پیش و پس از زایمان برخی نوزادان جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه پزشکان در ماه مارس اعلام کردند که مادر این نوزادان به دلیل این مورد خاص به مراقبت‌های ویژه نیاز دارد دولت مالی شرایط زایمان سیسه را در مراکش فراهم کرد. طبق سونوگرافی‌های انجام شده پیش از این انتظار می‌رفت که سیسه هفت نوزاد به دنیا بیاورد، اما تولد ۹ نوزاد همه را شگفت زده کرد. بنا به اعلام وزیر بهداشت مالی این 9 نوزاد، پنج دختر و چهار پسر هستند که با عمل سزارین به دنیا آمده و در سلامت کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید

مردی با سر وارونه تولد ۴۴ سالگی اش را جشن گرفت!

«فانتا سیبی» در این باره گفت: «مادر و همه 9 فرزندش در سلامت کامل هستند.» وی ضمن تبریک به هر دو تیم پزشکی مالی و مراکش گفت که از طریق پزشکی که با این زن در سفر به مراکش همراه بوده، از این اتفاق باخبر شده است.

گفتنی است؛ انتظار می‌رود مادر و فرزندان او چند هفته دیگر به خانه بازگردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولد نوزاد نوزاد پسر نوزاد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!