Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتبا زنده تلویزیونی با بخش خبری با خبرنگاران جوان بیان کرد: ٢ ساعات جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور برگزار شد وتصمیمات مهمی برای هفته آینده گرفته و ٢ تصمیم قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره جزییات ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر گفت: مقرر شد تا هفته آینده از روز سه شنبه اردیبهشت‌ماه ساعت ١٢ تا شنبه اردیبهشت ماه تمام راه های ارتباطی بین استان ‌ها بدون در نظر گرفتن رنگ بندی کرونایی و صرف قرمز، نارجی، زرد و یا آبی بودن بسته باشد.

رئیسی ادامه داد: ورود و خروج به و از شهرها ممنوع است تا از سفرهای منتهی به تعطیلات عید فطر جلوگیری کنیم و این تصمیم برای تمام استان‌هاست و ممنوعیت سفر در روزهای منتهی به عید فطر مشمول حمل و نقل عمومی نخواهد شد.

 سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ما تشدید نظارت بر رعایت پروتکل ها به ویژه اصناف داریم اما بنا را تغییر دادیم و گروه مشاغل یک و ٢ در شهرهای نارنجی و قرمز می‌توانند فعالیت کنند اما سخت گیری درباره عدم رعایت پروتکل افزایش پیدا می‌کند و اگر کسب و کاری پروتکل‌ها را رعایت نکند و این موضوع مسجل شود، این کسب و کار ٣ هفته در شهرهای قرمز و ٢ هفته در شهرهای نارنجی تعطیل خواهد شد.

رئیسی بیان کرد: درباره برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم و کنکور سراسری و کارشناسی ارشد تصمیم گیری به شنبه موکول شد.

بیشتر بخوانید

زمان برگزاری کنکور سراسری و کنکور ارشد مشخص شد/ تمدید محدودیت‌های اعمال شده در شهر‌های نارنجی و قرمز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محدودیت کرونایی تعطیلات عید فطر ممنوعیت تردد ستاد ملی مقابله با کرونا عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد، اظهار کرد: بیشینه سرعت وزش باد در نیمه‌غربی و جنوب‌شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است، افزود: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی از مناطق شمال و غرب استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 751048

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی