Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیامرث حاجی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این ۳۴۰ میلیارد ریال نیز به حوزه آب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در ردیف بودجه سال ۱۴۰۰ استان اختصاص یافته است. 

وی افزود: وضعیت آسفالت، ترافیک و مبلمان شهری در کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه یاسوج چندان مطلوب نیست و شهرداران استان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهرداری‌ های این استان در حوزه ترافیک کم کاری کرده اند، بیان کرد: ۷۰ درصد اعتبارات ارزش افزوده باید صرف زیرساخت ‌های شهری شود. 

حاجی زاده عنوان کرد: دلایلی شامل ورود بی رویه نیروهای انسانی غیرمتخصص به شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد، انباشت نیرو و بی توجهی به ایجاد درآمد ثابت و پایدار موجب شده که شهرداران این استان متکی به اعتبارات ارزش افزوده‌ باشند. 

وی ابراز داشت: سال ۱۴۰۰ اولویت اختصاص اعتبارات ارزش افزوده با آن دسته از شهرداری‌ های کهگیلویه و بویراحمد است که آن  را در حوزه زیرساخت و ترافیک هزینه کنند. 

حاجی زاده بر لزوم پیگیری طرح جامع شهر یاسوج تأکید کرد و گفت: بر اساس این طرح شهرهای مادوان و سرآبتاوه به یاسوج ملحق می شوند و با حذف تقاطع حادثه ‌خیز مهریان اوضاع نابسامان آن نقطه نیز بهبود می ‌یابد. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی اعتبارات یاسوج وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی اعتبارات یاسوج وزارت نیرو اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد