Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:02:25 GMT

تعطیلی مراکز شماره گزاری و تعویض پلاک در وضعیت قرمز کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۰۶۷۰

تعطیلی مراکز شماره گزاری و تعویض پلاک در وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صالح پور پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا با توجه به اینکه مراکز شماره گزاری و تعویض پلاک جز گروه شغلی ۲ بند ۳ مصوبات بوده، در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا تا زمان تغییر وضعیت آنها به رنگ نارنجی، زرد وآبی مراکز شماره گزاری و تعویض پلاک در این گونه شهرها تعطیل بوده و ارائه خدمات خودرویی در استان و یا شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا مقدور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این تصمیم جدید بنابر مصوبه وزرات کشور، معاون امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا اعتبار وکالت نامه های متقاضیان خرید وفروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا کشور، در شهرهای با وضعیت قرمز تمدید می شود و وکالت نامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد کرونای کشور منقضی شده باشد (استان ها و شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا) مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات به تعداد روزهای تعطیل خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان اظهار داشت: وکالت نامه های که قبل از تعطیلی رسمی مراکز تعویض پلاک و یا بعد از بازگشایی مجدد، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد شامل تمدید اعتبار نخواهندشد و مدت اعتبار آنها تابع تاریخ مندرج در متن وکالت نامه های صادره می شود.

کد خبر 5205927

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی هرمزگان ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه عکس استانها ماه رمضان ۱۴۰۰ آمار کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شب احیا شیوع کرونا روز قدس شب های قدر سیلاب اردبیل وضعیت قرمز کرونا وکالت نامه تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش‌دبستان و دبستان مدرسه پسرانه‌ای ضمن پرداخت ۳۰ میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی ۲ نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان این مدرسه در تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران واریز و موجبات آزادی ۲ نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

بر اساس این گزارش، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، و یا شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6086313

دیگر خبرها

  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی