Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد ذوالقدری، سرمربی و بازیکن ایرانی تیم ملی تکواندوی بلغارستان در  گفت‌‎وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مصدومیت خود پیش از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا اظهار کرد: متاسفانه ۳ ماه گذشته در مسابقات اوپن اسپانیا از ناحیه دست آسیب دیدم و بلافاصله با مشورت پزشکان دستم را گچ گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید می‌رفت به مرور وضعیت بهتر شود، اما وقتی عکس‌برداری شد، طبق نظر کمیسیون پزشکی وزارت ورزش بلغارستان اجازه شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا را به من ندادند.

او ادامه داد: حتی تضمین دادم با این وضعیت مسابقه هم می‌دهم، اما باید توجه کرد که رکن ورزش سلامتی است؛ بنا بر این مجوزی صادر نشد و بهترین شانس را برای حضور در المپیک از دست دادم. حالا به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی هستم و امیدوارم بازیکنانم بتوانند به جای من، سهمیه المپیک را به دست بیاورند و این افتخار را برای بلغارستان و خودشان کسب کنند.

ذوالقدری درباره چالش شاگردانش در این رقابت‌ها عنوان کرد: باید بدانیم همه بازیکنان در این تورنمنت از شانس برابری برخوردارند و همه برای یک هدف مشترک می‌آیند. در هر وزن فقط ۲ نفر انتخاب می‌شوند و بازیکنان ما هم تمام تلاششان را می‌کنند تا به المپیک برسند. نتایج اخیری که به دست آمد، بهترین نتیجه در تاریخ تکواندوی بلغارستان بود؛ چرا که بعد از ۱۳ سال اولین مدال برنز بلغارستان در مسابقات قهرمانی اروپا دشت شد و ۵ نفر از بازیکنان رتبه پنجم را به دست آوردند.

حضور عسکری در مسابقات کسب سهمیه اروپا تصمیم شایسته‌ای بود

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی بلغارستان درباره حضور فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها عنوان کرد: عسکری امشب به بلغارستان می‌رسد و تصمیم او واقعا به جا بود. البته حضور مربیان و ورزشکاران کشور‌های دیگر در این مسابقات ممنوع است؛ اما چون تفاهمنامه‌ای بین فدراسیون‌های تکواندوی ایران و بلغارستان امضا شده، عسکری حالا به عنوان مهمان ویژه در سالن حضور دارد که اتفاق بسیار خوبی است و برنامه ریزی شایسته‌ای بود.

هادی پور و حسینی بازیکنان خطرناکی هستند

ذوالقدری در مورد ۲ المپین ایران اظهار کرد: آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی از  بازیکنان برتر جهان هستند. با توجه به مصدومیتی که آرمین دارد، نشان داد بازیکن سختکوشی است. با تمام توان تمریناتش را انجام می‌دهد و قطعا با انگیزه تمام به المپیک می‌رود. همان طور که با  سختی‌ها جنگیده است، این مصدومیت را پشت سر می‌گذارد. میرهاشم نیز بازیکن با استعداد  و البته غیرقابل پیش بینی و خطرناکی در وزن خود است. او هم در کنار آرمین تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورد. امیدوارم مزد زحماتشان را بگیرند؛ چرا که لایق بهترین‌ها هستند.

بیشتر بخوانید

عبداللهی: مدتی با صلاحدید فدراسیون تکواندو از تیم ملی دور بودم/ هادی پور پا به پای بازیکنان تمرین می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوالقدری المپیک تکواندو تکواندوی بلغارستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد