Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسابقات انتخابی المپیک  در قاره اروپا از روز جمعه با حضور ۱۲۰ تکواندوکار از ۳۹ کشور به مدت ۲ روز به میزبانی بلغارستان  شهر صوفیه برگزار خواهد شد.  

در این مسابقات هوگوپوشانی که موفق به کسب سهمیه المپیک نشده اند با کسب مدال طلا و یا نقره جواز حضور در المپیک توکیو را به دست می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها حریفان آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی بازیکنان تیم ملی تکواندو کشورمان که از طریق رنکینگ به صورت مستقیم به المپیک رسیده اند حضور دارند و به همین منظور فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی برای آنالیز آنها تماشاگر ویژه این رقابت‌ها خواهد بود.

عسکری امشب (پنجشنبه) به صوفیه بلغارستان می‌رسد. البته حضور مربیان و ورزشکاران کشور‌های دیگر در این تورنمنت به واسطه شیوع کرونا و محدودیت‌های اعمال شده ممنوع است، اما به دلیل اینکه بینف رئیس فدراسیون بلغارستان طی سفر اخیر خود به ایران با سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندوی ایران تفاهمنامه همکاری امضا کرده، عسکری با خیال راحت به تماشای این رقابت‌ها می‌نشیند و   به عنوان میهمان ویژه  در سالن این مسابقات حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

عبداللهی: مدتی با صلاحدید فدراسیون تکواندو از تیم ملی دور بودم/ هادی پور پا به پای بازیکنان تمرین می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو فریبرز عسکری المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس