Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:40:19 GMT

شهرداری شهرکرد پیگیر پرداخت مطالبات پاکبان‌ها است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۱۰۰

شهرداری شهرکرد پیگیر پرداخت مطالبات پاکبان‌ها است

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شهرکرد، بهادر عبدالغنی روز پنجشنبه در نشست رسیدگی به معوقات پاکبانان تاکید کرد: در صورت پرداخت نشدن معوقات و مابه‌التفاوت حقوق پاکبانان، این شهرداری تا یک هفته آینده نسبت به خلع ید شرکت خدماتی اقدام خواهد شد.
وی افزود: متاسفانه شرکت خدمات شهری به تعهدات خود به‌ خوبی عمل نکرده و نارضایتی‌هایی را برای پاکبانان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالغنی تصریح کرد: البته مسوول شرکت ادعا دارد که این مبلغ علی‌الحساب بوده و بقیه حقوق پرداخت خواهد شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری نیز گفت: شرکت کنونی خدمات شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری از دی‌ماه سال گذشته شروع به‌کار کرده و تا تیرماه سال‌جاری قرارداد دارد.
محمدرضا محمدیان تاکید کرد: پرداخت نشدن کامل حقوق پاکبانان باعث شده تا مشکلاتی برای مجموعه مدیریت شهری ایجاد شود.
وی با اشاره به درخواست شرکت خدمات شهری مبنی بر کاهش ۲۵ درصدی حجم کار افزود: تاکنون با این درخواست توافقی نشده و شرکت موظف است حقوق و مزایای پاکبانان را به‌طور کامل پرداخت کند.
محمدیان به افزایش ۳۹ درصدی حقوق کارگران در سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: در همین راستا شرکت خدمات شهری زیرمجموعه شهرداری شهرکرد باید این افزایش حقوق را برای پاکبانان در نظر بگیرد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد نیز گفت: تاکنون ۵۱ میلیارد و  ۳۰۰ میلیون ریال به شرکت خدمات شهری برای پرداخت حقوق پاکبانان پرداخت شده است.
اسماعیل زمان‌دوست تاکید کرد: شهرداری شهرکرد باید برای ۲ ماه دیگر ۳۵ میلیارد ریال به این شرکت بابت حقوق پاکبانان پرداخت کند.
وی یادآور شد: در صورت پرداخت نشدن معوقات و مابه‌التفاوت حقوق پاکبانان، شهرداری شهرکرد می‌تواند براساس آیین‌نامه، ضمانت‌های این شرکت نزد شهرداری را توقیف کند.
به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد پاکبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد پاکبان چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد پاکبان اخبار کنکور شرکت خدمات شهری شهرداری شهرکرد حقوق پاکبانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق

مدیرعامل شرکت شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: ۲۲ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه به حساب تولیدکنندگان برق پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «مصطفی رجبی مشهدی» در گردهمایی سراسری نیروگاه‌های کشور با حضور «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو، «همایون حائری» معاون وزیر در امور برق و انرژی و مدیران نیروگاه‌ها، هدف اصلی از اصلاح روابط مالی صنعت برق را توقف تولید بدهی نیروگاه‌ها اعلام و خاطرنشان‌کرد: شرکت توانیر همه توان خود را برای تحقق این هدف به کار خواهد بست.

وی افزود: بر همین اساس در ۲ سال اخیر در ۲ نوبت یک‌بار ۲۰ همت و یک نوبت هم ۳۰ همت از مطالبات بخش تولید از طریق اسناد خزانه تسویه شده و به‌تازگی هم ۲۱ هزار میلیارد تومان دیگر به حساب تولیدکنندگان برق حرارتی و مقیاس کوچک واریز شد که سهم عمده آن متعلق به نیروگاه‌های خصوصی بود که در شرکت مدیریت شبکه برق ایران تسویه شد.

مدیرعامل توانیر با اشاره به ابلاغیه وزیر نیرو که باید ۱۰۰ درصد معاملات برق به صورت رقابتی در بورس انجام شود، گفت: تا پیش از این مدیریت منابع وابسته به حساب متمرکزی در توانیر بود که با توجه به اولویت‌ها به تولیدکنندگان برق و بخش‌های انتقال و توزیع تخصیص می‌یافت.

وی ادامه‌داد: با اصلاح روابط مالی صنعت برق در صدد کوچک‌تر کردن حساب مدیریت منابع و در ادامه آن استقرار نظام حکمرانی شرکت‌های توزیع هستیم تا خود شرکت‌ها در قبال وصول مطالبات خود مسؤولیت داشته و متناسب با آن هزینه کنند که تحقق این امر، موجب بهبود کارایی شرکت‌ها، رونق گرفتن بورس و افزایش رقابت و شفافیت میان بازیگران بورس انرژی می‌شود.

رجبی مشهدی، به صفر رساندن مطالبات نیروگاه هادر یک بازه زمانی سه ساله که در قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق هم تصریح شده را هدف وزارت نیرو دانست که شرکت توانیر با همه قوا آن را دنبال می‌کند.

کد خبر 749965

دیگر خبرها

  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد