Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بسیج رسانه استان و انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان شعبه استان اردبیل به‌مناسبت گرامیداشت روز قدس حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند. در این بیانیه آمده است:

روز قدس روز تجدید قدرت، اعتماد به نفس و عزت بخشی به مردم فلسطین است. روز قدس بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) روز اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز قدس نتیجه نگاه واقع بینانه و آینده نگری حضرت امام(ره) در قبال سیاست توسعه طلبانه و ستمگرانه رژیم صهیونیستی است.

روز قدس را حضرت امام(ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردم، مسلمانان و آزادی خواهان از ظلمی که بر ملت مظلوم فلسطین می رود، غافل نباشند.

در روز قدس از سراسر جهان صدای خروش و بانگ تظلم خواهی تمامی انسان های دردمند و مدافع حقوق انسانی به گوش می رسد. درچنین روزی قامت پوسیده و پوشالی رژیم غاصب به رعشه می افتد و خواب خوش سردمداران و حامیان گستاخ آنها آشفته می شود.

روز قدس روز بازتاب خشم خروشان خلق ستمدیده و توفانی شدن غیرت های مقدس مردمی علیه رژیم ظالم و ستمگر اسرائیل در حمایت از امت فلسطین است. روز قدس روز آرمان جهان اسلام، روز حیات مجدد اسلام، روز دمیدن خونی دوباره به رگ های ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز عزای دشمنان اسلام است.

روز قدس روز خیزش امت مسلمان و روز تجلی بیداری مسلمانان، نمایش جبهه مستحکم و متحد اسلام در برابر کفر، جوشش غیرت علوی، تجلی وحدت همه آزاداندیشان جهان و اعلام همبستگی مسلمانان جهان با ملت فلسطین است.

امسال به دلیل شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا، امکان حضور گسترده مردم روزه دار در راهپیمایی بزرگ میسر نمی باشد اما اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی امت اسلامی با مردم مظلوم فلسطین به طور گسترده در فضای مجازی انجام خواهد شد.

بسیج رسانه استان اردبیل و انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه استان با گرامی داشت روز قدس و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام(ره)،حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل رسانه فلسطین رژیم صهیونیستی مظلوم فلسطین روز قدس روز حضرت امام ملت مظلوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین