Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@04:36:40 GMT

ماجرای عجیب سفرهای وزیر نیروی دریایی دولت ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۲۷۱

ماجرای عجیب سفرهای وزیر نیروی دریایی دولت ترامپ

خبرگزاری فارس: «کِنِت برایت‌وِیت» وزیر نیروی دریایی سابق آمریکا ظرف ماه‌های پایانی دولت «دونالد ترامپ» هزینه هنگفتی را خرج سفر به کشورهای مختلف کرده است.

به نوشته روزنامه «یواِس‌اِی تودی»، این مقام آمریکایی ظرف هشت ماه پایانی دولت ترامپ نزدیک به ۲.۴ میلیون دلار برای ۲۲ سفر داخلی و خارجی از جمله به مقصد کشورهایی نظیر انگلیس، نروژ، بحرین، هند، ایتالیا و ژاپن صرف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایت‌ویت فقط در یک مورد از این سفرها، به «وِیک آیلند» جزیره مرجانی کوچکی در اقیانوس آرام سفر کرده بود که به گفته سخنگوی نیروی دریایی آمریکا هیچ نیروی نظامی و پایگاهی در آن مستقر نیست.

مدیر اجرایی «پروژه نظارت بر دولت»، سفر وزیر نیروی دریایی آمریکا به این جزیره را «سوءاستفاده پرهزینه از قدرت» توصیف کرد.

به گفته دو مقام وزارت دفاع، این سفرها در حالی صورت گرفته است که اکثر مقامات ارشد دولت، به‌خاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا اجازه انجام سفر نداشته‌اند.

علاوه بر این، برایت‌ویت فقط ۲۴ هزار دلار از پول دولت آمریکا را برای سفر به هاوایی به همراه خانواده و تماشای بازی فوتبال نظامیان صرف کرده است.

این در حالی است که «توماس مولدی» وزیر نیروی دریایی آمریکا پیش از برایت‌وایت، پس از مشاجره با ترامپ بر سر شیوع ویروس کرونا در ناو هواپیمابر «یو اس اس تئودور روزولت» مجبور به استعفا شده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر نیروی دریایی دولت ترامپ وزیر نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان