Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@02:59:09 GMT

بیانیه جدید سپاه پاسداران

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۱۵۴۴

بیانیه جدید سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخشی از این بیانیه آمده است: با گذشت بیش از چهار دهه از اقدام حکیمانه و راهبردی  رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس و در حقیقت ارائه دکترین نجات فلسطین ، هم اینک ملت فلسطین و انتفاضه قدس با فائق آمدن بر زنجیره‌ای از فتنه ها و توطئه‌های سازش که درصدد محو موجودیت و هویت فلسطین از سرزمین های اشغالی بوده اند، قدرتمندتر از هر مقطع تاریخی، با تکیه بر توانمندی‌های بومی به مقاومت و پایداری شگفت انگیز خود ادامه داده و رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی را در سراشیبی اضمحلال و انقراض قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: طراحی هوشمندانه  این یوم الله بزرگ ، در واقع  فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی ، آنهم به عنوان اولویت نخست جهان اسلام  و یک تصمیم محوری در تثبیت و جهانی سازی آرمان آزادی قدس بویژه در جغرافیای اسلام  بوده که قادر است ارتباط گذشته ، حال و آینده امت اسلامی را برقرار ساخته و در عین حال تیر زهراگینی بر  قلب توطئه فراموشی این مسئله وارد سازد.  

این بیانیه در ادامه با اشاره به تلاش های شیطانی امریکا و رژیم صهیونیستی برای شکاف و تفرقه بین ملل اسلامی و دور سازی آنان از اندیشیدن به  آرمان قدس و آزادی مردم فلسطین تصریح کرده است : طرح‌های خباثت آلود و جنایت آمیز سازش از پیمان کمپ دیوید تا معامله قرن و آنچه این روزها با نیرنگ و فریب در پوشش توافقنامه  ابراهیم در راستای هدف شوم تضمین امنیت برای رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و خاموش کردن شعله های انتفاضه و مقاومت فلسطینی و عادی سازی روابط اسرائیل با برخی دولت های خیانت کار عربی و تثبیت پایتختی قدس برای صهیونیست‌ها دستور کار حاکمان منفور کاخ سفید و صهیونیسم بین الملل قرار گرفته است ، محکوم به شکست بوده و در برخورد با سد هوشیاری و بیداری جهان اسلام به ویژه مردم قهرمان فلسطین در مسیری معکوس  ، امنیت اشغالگران را فراتر از گذشته مورد تهدید و مخاطره قرار خواهد داد .

این بیانیه در پایان با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای انتفاضه فلسطین و گرامیداشت یاد ، نام ، آرمان و نقش آفرینی های سردار عالیقدر شهید حاج قاسم سلیمانی در طریق آزادی قدس شریف و تاکید بر تداوم راه آن شهید گرانقدر توسط رزمندگان شجاع و مصمم جبهه مقاومت اسلامی آورده است : برآیند تحولات جاری منطقه که حکایت از قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و زوال دارد ، موید  قدرت افزایی مقاومت مردم  فلسطین و تحقق اراده آنان برای احقاق حقوق حقه خود برای استقرار یک حاکمیت تمام عیار فلسطینی بر ارض مقدس بوده و تحقق راهبرد مقام معظم رهبری و پرچمدار گفتمان مقاومت ضد استکباری در جهان حضرت امام خامنه‌ای  ( مد ظله العالی ) مبنی بر انتقام خون شهید قدس (حاج قاسم سلیمانی)  و اخراج تروریست های امریکایی از منطقه را نیز مژده می دهد.

2828

کد خبر 1512136

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ سردار فدوی در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری با موضوع بررسی ابعاد و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد و در واقع ما در این عملیات با هم پیمانان این رژیم منحوس امریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم.

جانشین فرمانده کل سپاه، با تأکید بر این‌که خون شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد، افزود: همه توانمندی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند؛ تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما به لطف خدا و خودباوری سرباران اسلام عظمت بزرگی برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس امریکا بار‌ها بطور مستقیم با ما مقابله می‌کرد گفت: اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در صحنه‌های مختلف همچون صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی با اشاره به شهادت حدود ۴۰ هزار نفر از پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: شهادت باعث شد قدرت بی نظیری به سپاه پاسداران بخشیده شود و پیروز میدان‌های نبرد حق علیه باطل شود.

سردار فدوی با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی گری علیه رژیم صهیونسیتی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده اند و انشا.. وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و انان توانایی‌های بیشتری دارند افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است چراکه خداوند وعده داده و ضمانت کرده است که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از ان حزب شیطان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم ان‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

در پایان این نشست نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است