Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حادثه معدن زغال‌سنگ حدود ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تونل شماره ۴۲ معدن طزره در کارگاه استخراج k ۱۳ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد و دو معدنچی در آن جان باختند.

اسماعیل غنیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در همین زمینه به فارس اظهار کرد: متأسفانه عملیات جست‌وجو در تونل ۴۳ معدن بزرگ طزره از مجموعه شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی با کشف پیکرهای بی‌جان دو معدن کار از زیر آوار ریزش کرده جبهه کار کارگاه استخراج k۱۳ تونل ۴۲ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این عملیات با فعالیت شش روزه ۱۵۰ نفر از اعضای تیم‌های امداد و نجات و کارگران باتجربه شرکت خاتمه یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ضمن عرض تسلیت به جامعه کار و تولید و خانواده‌های ایشان گفت: پس از تکمیل بررسی‌ها و کشف عوامل اصلی وقوع حادثه و جمع‌بندی نهایی موضوع و بررسی جوانب امر، گزارش دقیق وقوع حادثه در اسرع وقت توسط اداره بازرسی کار استان تنظیم و به مراجع ذی‌صلاح تحویل خواهد شد.

غنیان تصریح کرد: ضمناً بلافاصله پس از اتمام عملیات امداد و نجات و کشف پیکر بی‌جان کارگران، کلیه فعالیت‌های تونل‌های k12 و k13 تونل ۴۲ تا زمان تعیین تکلیف قطعی وضعیت آن، تعطیل شد و کلیه کارگران از محیط خارج می‌شوند.

او گفت: همچنین با هماهنگی دادستان دامغان و معاون معدنی و مدیر ایمنی شرکت البرز شرقی هم‌اکنون کل معدن ۴۲ تا تعیین تکلیف و ارزیابی قطعی وضعیت معدن به‌طور کامل تعطیل شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: معدن دادستان دامغان شرکت البرز شرقی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان امداد و نجات حادثه معدن زغال سنگ معدن طزره دامغان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • (ویدئو) این ربات سرطان ریه را تشخیص می‌دهد
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر