Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:50:20 GMT

شبکه سارقان منزل در بوکان شناسایی و متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۲۲۲۷

شبکه سارقان منزل در بوکان شناسایی و متلاشی شد

سرهنگ سلمان حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مقدار قابل توجهی از طلا و جواهرات متعلق به یک خانواده روستایی از توابع این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و بررسی‌های فنی و تخصصی موفق شدند پنج نفر از عاملین اصلی سرقت شامل سه زن و ۲ مرد را به همراه سه نفر کودک را شناسایی کنند که در قالب متکدی و جهت رفع نیاز وارد منازل  مسکونی روستاییان می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه این سارقان در بازجویی‌ها به سرقت ۴۴۱ گرم طلا اعتراف کردند، اظهار داشت: ارزش ریالی اموال کشف شده از این متهمان بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

وی از شهروندان خواست تا در صورتی که فرد یا افرادی با عنوان مامور درخواستی از آنان دارند، ابتدا از آنان تقاضای کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و در صورت ارائه نکردن کارت شناسایی و حکم ماموریت، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ حیدری افزود: ۲ سال قبل نیز فردی که با استفاده از یک کودک خردسال در پوشش متکدی، اقدام به سرقت از منازل مسکونی می‌کرد، در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

برچسب‌ها سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوکان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوکان انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان