Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ اخیرا به دنبال ممنوع شدن فعالیتش در چند شبکه اجتماعی اقدام به تاسیس وبسایت خودش با قابلیت به اشتراک گذاری پست‌ها کرد اما توئیتر چند حساب کاربری که برای اشتراک گذاری پست‌های وبسایت دونالد ترامپ ایجاد شده بودند را معلق کرد.

 توئیتر اعلام داشت، این حسابهای کاربری با کمک به رئیس جمهور سابق آمریکا در دور زدن ممنوعیت فعالیت در این شبکه اجتماعلی، قوانین را نقض کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت دونالد ترامپ در توئیتر و چند شبکه اجتماعی دیگر در پی حمله حامیانش در تاریخ ششم ژانویه گذشته به ساختمان کنگره آمریکا ممنوع شد.

در حالی که ترامپ قبلا در توئیتر ۸۸ میلیون دنبال کننده داشت، این شبکه اجتماعی اعلام کرد، ممنوعیتی که اعمال کرده دائمی و بدون در نظر گرفتن نامزدی یا عدم نامزدی ترامپ برای ریاست جمهوری در آینده خواهد بود.

فیسبوک روز چهارشنبه گذشته ممنوعیتش علیه فعالیت دونالد ترامپ را حفظ کرده و یوتیوب نیز اعلام کرد، زمانی که ریسک خشونت کاهش یابد کانال متعلق به این رئیس جمهور سابق آمریکا را بازیابی خواهد کرد.

در روزهای اخیر ترامپ یک صفحه به وبسایت شخصی‌اش اضافه کرده که عنوانش "مستقیما از میز دونالد ترامپ" است.

حسابهای کاربری که توئیتر معلق ساخت مرتبط با نام این صفحه شامل این عناوین @DJTDesk, @DJTrumpDesk, @DeskofDJT و @DeskOfTrump۱ هستند.

صفحه ترامپ به او اجازه پست کردن پیامهایی را می دهد که قابلیت به اشتراک گذاری را از سوی حامیانش در شبکه های اجتماعی را دارند.

محتوای پستهای او تا کنون چندان موجب شگفتی حامیان یا مخالفانش نشده چرا که او به تکرار ادعاهای غلط درباره وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا و انتقادهایش از جمهوری خواهانی که از او حمایت نکرده‌اند پرداخته است.

یک سخنگوی توئیتر گفت: همانطور که در سیاست‌های ما در ممنوعیت دور زدن بیان شده، ما با حسابهای کاربری که نیت ظاهری آنها جایگزینی یک حساب معلق شده یا اشاعه محتوای وابسته به این حساب معلق شده باشند برخورد می کنیم.

یک نماینده ترامپ گفت، که حساب‌های معلق شده هیچ ارتباطی به آنها نداشته‌اند و یک مشاور او هم اظهار کرد که این رئیس جمهور سابق خواستار راه اندازی شبکه اجتماعی خودش است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شبکه اجتماعی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی، مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آن‌ها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر