Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:51:27 GMT

استاندار سمنان درگذشت ۲ معدنچی طزره دامغان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۱۱۷

استاندار سمنان درگذشت ۲ معدنچی طزره دامغان را تسلیت گفت

آشناگر وقوع حادثه تلخ ریزش معدن طزره و جانباختن ۲ کارگر این معدن را به بازماندگان و مردم استان سمنان تسلیت گفت.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا آشناگر» درپیام تسلیت خود خبرتلخ جانباختن ۲ تن از کارگران زحمتکش معدن زغال‌سنگ البرز شرقی در شهرستان دامغان، در ایام شهادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب (ع) و لیالی مقدس قدر ، را مرثیه ای  دردآور، از سخت کوشی مردمانی که پی لقمه ای حلال و زیستنی آبرومند، اما سخت بودند دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه پیام استاندار سمنان آمده است: کارگران پر تلاش و صبوری که با همت شبانه روزی و تلاش در سخت ترین شرایط کاری زمینه توسعه و آبادانی این مرز و بوم را فراهم آورده و در واقعه ای هولناک از دل زمین بر اوج آسمان پرکشیدند. 

 

وی اعلام کرد: اینجانب ضایعه جانباختن ۲ معدنکار در این حادثه دردناک را به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و به خصوص مردم سخت کوش و مهربان و روزه دار استان سمنان تسلیت عرض کرده و صمیمانه از تلاش شبانه روزی و بی وقفه تمامی نیروهای امدادی و تخصصی حاضر در این حادثه که از شهرستان‌های مختلف استان و تعدادی از استان‌های دیگر کشور به‌منظور تلاش در جهت امداد رسانی این ۲ معدنکار مظلوم و پرتلاش به استان سمنان اعزام شده و در طی ۶ روز جستجوی سخت از هیچ تلاشی فروگذار نکردند تشکر می‌کنم.

 

در ادامه این پیام آمده است: برای جانباختگان این حادثه هولناک آرزوی غفران الهی و علو درجات و برای خانواده داغدار این ۲ معدنچی و سایر همکاران زحمتکش و سخت کوش شاغل در معادن استان سمنان صبر و اجر آرزومندم.

 

در پایان پیام آشناگر آمده است: امید که با رعایت کامل ضوابط و مقررات ایمنی و با در نظر گرفتن تمامی اقدامات حمایتی از کارگران محترم دیگر بار شاهد این حوادث دردناک نباشیم.‌

 

حادثه معدن زغال سنگ در حدود ساعت ١٢ ظهر روز شنبه ١١ اردیبهشت ماه در تونل شماره ٤٢ معدن بزرگ طزره از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی در کارگاه استخراج k ١٣ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد که در این حادثه ۲ نفر کارگر پیمانکاری شرکت دچار حادثه و محبوس شدند.

 

پس از شش روز تلاش شبانه روزی ۱۵۰ نفر نیرو‌شامگاه پنجشنبه پیکر بی جان «میلاد روشنایی» و «سید اصغر افضلی» پیدا شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشف اجساد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

کد خبر 6086462 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی