Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، تا بامداد امروز جمعه ادامه داشت و در نهایت دومین فینال انگلیسی این فصل اروپا محقق نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، رُم در ورزشگاه المپیکو با نتیجه 3 بر 2 مقابل منچستریونایتد پیروز شد، اما این شیاطین سرخ بودند که با برتری 8 بر 5 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال مسابقات صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادین ژکو، برایان کریستانته و نیکولا زالِوسکی در دقایق 57، 60 و 83 برای رُم گلزنی کردند و ادینسون کاوانی در دقایق 39 و 69، گل‌های شاگردان سولسشایر را به ثمر رساند.

در این بازی دخیا دروازه بان اسپانیایی منچستر ، چندین موقعیت استثنایی را با واکنش های شگفت آور دفع کرد تا رم نتواند با کامبک به فینال برسد.

تقابل تیم‌های آرسنال و ویارئال در ورزشگاه امارات لندن هم گلی در بر نداشت تا ویارئال به لطف برتری 2 بر یک در بازی رفت، دیگر فینالیست لیگ اروپا لقب بگیرد. این نخستین فینال اروپایی باشگاه ویارئال اسپانیا بود. البته اونای امری سرمربی زیردریایی زرد، برای پنجمین بار به فینال لیگ اروپا رسیده است که یک رکورد محسوب می‌شود. او سه بار با سویا فاتح جام شد و یک بار با آرسنال در فینال بازنده بود.

دیدار فینال لیگ اروپا بین منچستریونایتد و ویارئال برگزار می شود؛ دو تیم تاکنون 4 بار در رقابت های اروپایی به مصاف یکدیگر رفته اند که هر 4 بازی با تساوی 0-0 خاتمه یافته است.

دو تساوی 0-0 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06
دو تساوی 0-0 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2008/09

 

با توجه به صعود چلسی و منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا، راهیابی منچستریونایتد و آرسنال به فینال لیگ اروپا می‌توانست فینال تمام انگلیسی دیگری رقم بزند که شاگردان اونای امری مانع این اتفاق شدند. امری که پیش از این هدایت توپچی‌ها را بر عهده داشت و در آذر 98 از سمت خود برکنار شد، با غلبه بر آرسنال از توپچی‌ها انتقام گرفت.

به این ترتیب تیم‌های منچستریونایتد و ویارئال روز 5 خرداد، در ورزشگاه انرگای شهر گدانسک لهستان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 ماه رمضان دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه منچستریونایتد لیگ اروپا فینال اروپا ویارئال نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 ماه رمضان دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم

دیدار تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری دورتموند به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن شامگاه _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد دورتموند به پایان رسید.

تک گل این دیدار را نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ به سود دورتموند به ثمر رساند.

خلاصه‌بازی دورتموند و پاری سن ژرمن کد خبر 749929

دیگر خبرها

  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم