Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحمانی روز جمعه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵ معتاد کارتن خواب از سطح شهرستان آبیک جمع آوری شده که این کار به نوبه خود اقدام بجا و کارسازی در کاهش سرقت‌های منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه برای نگهداری و ترک اعتیاد معتادان کارتن خواب در کمپ‌ها حدود ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده، تصریح کرد: اگر این هزینه‌ها صورت نمی‌گرفت و معتادان کارتن خواب در سطح شهرستان رها می‌شدند، به طور قطع میزان آسیب‌های اجتماعی و خسارت‌های وارد شده در حوزه سرقت‌ به مراتب بالاتر از وضعیت کنونی بود و اجرای چنین طرح‌هایی در واقع عملکرد موفق آمیز در حوزه جرایم به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی تاکید کرد: مهمترین هدف از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان، پیشگیری از وقوع جرم بوده که در این راستا نتایج خیلی خوبی نیز گزارش شده و ما انتظار داریم که مسوولان سایر دستگاه‌های اجرایی پای دیگر کار باشند.

به گفته دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین، آماری که از سوی فرماندهان انتظامی استان از سایر شهرستان‌ها گزارش می‌شود بیانگر آن است که هر کجا تعداد شناسایی و جمع‌آوری معتادان کارتن خواب بیشتر بوده به همان میزان نیز آمار سرقت‌ها کاهش داشته است.

رحمانی با اشاره به فعالیت چهار کمپ ترک اعتیاد در آبیک، تاکید کرد: این شهرستان هم اکنون از ظرفیت خوبی برای مبارزه با موادمخدر در سطح استان برخوردار بوده و نیروی انتظامی این منطقه نیز در شناسایی و اجرای طرح معتادان کارتن خواب اهتمام بسیار خوبی داشته است.

برچسب‌ها معتادان متجاهر سرقت آبیک استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر سرقت آبیک معتادان متجاهر سرقت آبیک استان قزوین اخبار کنکور معتادان کارتن خواب جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند

اصغر جهانگیر در جمع خبرنگاران گفت: ستادهای پیشگیری از جرایم  انتخاباتی بلافاصله پس از برگزاری مرحله نخست انتخابات، جلسه جدیدش را به ریاست دادستان کل کشور برگزار کرد و در آنجا مقرر شد همچنان مسایل پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در دستور کار همه نهادهای امنیتی، اجرایی و قضایی دنبال شود و تخلفات و جرایمی که قانونگذار عنوان کرده پیگیری شود تا قبل از مرحله دوم انتخابات این امکان وجود داشته باشد که اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی افزود: یک جلسه دیگر طی هفته آینده خواهیم داشت برای اینکه آخرین وضعیت پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی را تا قبل از مرحله دوم جمع بندی کنیم و در مورد آن تصمیم گیری شود.

جهانگیر درباره  پرونده های تخلفات انتخاباتی  نیز گفت:  یکسری پرونده ها به دادگاه ارسال شده و برای تعدادی از پرونده‌ها نیز کیفرخواست صادر شده و در حال رسیدگی است و جمع بندی و خروجیش در آینده اطلاع رسانی می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات اصلی ما در سال گذشته در شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم که به ریاست قوه قضاییه برگزار شد، بحث پیشگیری از سرقت بود، گفت:  در این زمینه، اقدامات خوبی انجام شده  است و نتیجه اش این بود که برای نخستین بار  در اسفند سال گذشته با کاهش سرقت روبرو بودیم.

وی افزود: بحث مرخصی سارقان در روزهای عید کلاً منتفی شد و سخت گیری ها در این زمینه افزایش یافته است. در کارگروه‌های دادستانی نظارت بر فعالیت سارقان  پس از آزادی مورد تایید قرار گرفت.

جهانگیر در پایان گفت: امیدواریم در سال جاری با پیگیری های دستگاه قضا و فراجا بتوانیم سرقت را تا حد قابل قبولی کاهش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته